کد خبر : 1589908 | 18 بهمن 1397 ساعت 12:10 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ماهشهر- قشقایی شیراز

لیگ یک؛ سقوط فقط برای یک تیم!

شهرداری ماهشهر و قشقایی شیراز برگزار کننده بازی پایانی هفته بیست و دوم لیگ یک خواهند بود.

لیگ یک؛ سقوط فقط برای یک تیم! 

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری ماهشهر باید خوشحال باشد که در ابتدای فصل نفت تهران در بازی ها حاضر نشد و تیم سیاه جامگان هم با رای کمیته انضباطی از جدول بازی ها کنار گذاشته شد، درغیر اینصورت شهرداری ماهشهر هم اکنون یکی از نامزدهای سقوط به دسته دوم به شمار می رفت. در پایان فصل تنها یک تیم به دسته دوم سقوط می کند و این تیم هم اکنون کارون اروند خرمشهر به شمار می رود. 

 

شهرداری ماهشهر برای اینکه برای خود حاشیه امنیت ایجاد کند باید قدر امتیازات خانگی از جمله بازی با قشقایی را بداند. چرا که هم اکنون دو تیم انتهای جدول یعنی کارون اروند خرمشهر و خونه به خونه با شهرداری ماهشهر هم امتیاز هستند و تنها یک لغزش کافی است که شهرداری ماهشهر تنها نامزد سقوط به دسته دوم شود. 

 

قشقایی شیراز اما تیمی است که نه داعیه صعود دارد و نه خطر سقوط به دسته دوم را احساس می کند. از اینرو با اطمینان خاطر خاصی به میدان می آید و تلاش خواهد کرد با پیروزی در چنین دیدارهایی موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. این تیم اولین فصل حضور خود را در دسته اول تجربه می کند و با تجربیات خوبی که در بازی های این فصل اندوخته می تواند برای فصل های بعدی برنامه ریزی بهتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها