کد خبر : 1320074 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 18:48 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

اشتوتگارت 0 -3 دورتموند

پیروزی پر گل دورتموند در خانه اشتوتگارت

دورتموند موفق شد با پیروزی مقابل اشتوتگارت قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا را به تاخیر بیندازد.

پیروزی پر گل دورتموند در خانه اشتوتگارت
به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که شکست تلخ مقابل لیورپول را با چند پیروزی پیاپی فراموش کرده است، این بار نیز به خانه اشتوتگارت رفت تا یک پیروزی دیگر را کسب کند.

بازی با حملات دورتموند آغاز شد و آن ها می توانستند خیلی زود در دقیقه نهم دروازه اشتوتگارت را باز کنند اما مارکو رویس در موقعیتی ایده آل نتوانست درون محوطه جریمه ضربه اش را راهی چارچوب دروازه اشتوتگارت کند.

حملات شاگردان توخل همچنان ادامه داشت و سرانجام آن ها موفق شدند در دقیقه 21 توسط شینجی کاگاوا به گل دست پیدا کنند. هافبک ژاپنی موفق شد روی سانتر تماشایی هنریک میختاریان با ضربه ای تمام کننده تیمش را با یک گل در خانه حریف پیش بیندازد.

پس از این گل بازیکنان اشتوتگارت جلو کشیدند و چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه دورتموند طراحی کردند. با این حال حملات آنان چندان کارساز نبود. از طرفی دورتموند نیز روی چند صحنه در ضد حملات روی دروازه اشتوتگارت ظاهر شد اما آن ها نیز نتوانستند ضربه نهایی را به حریف وارد کنند. با این حال در آخرین دقیقه نیمه اول کریستین پولیسیچ، بازیکن آمریکایی دورتموند، موفق شد روی ریباند با ضربه ای تمام کننده گل دوم دورتموند را وارد دروازه اشتوتگارت کند تا بازی در نیمه اول 2-0 به سود شاگردان توخل خاتمه یابد.

نیمه دوم نیز با برتری دورتموند آغاز شد و آن ها بار دیگر خیلی زود توانستند گلزنی کنند. در دقیقه 56 روی حرکت کاگاوا و ریباند ضربه راموس، نوبت به میختاریان رسید تا با یک ضربه والی تیر خلاص را به اشتوتگارت شلیک کند تا تیمش 3-0 از حریف پیش بیفتد.

پس از این گل بازیکنان دورتموند سعی کردند تا بازی را تحت کنترل خود داشته باشند و فشار چندانی روی دروازه میزبان وارد نکنند. از طرفی اشتوتگارتی ها نیز از حمله روی دروازه زردپوشان عاجز بودند و نتوانستند کار مفیدی درون محوطه جریمه حریف انجام دهند.

در دقیقه 72 هارنیک، بازیکن اشتوتگارت، در موقعیت خوبی برای ضربه زدن قرار گرفت اما گینتر، مدافع دورتموند، با دخالت به موقع خود مانع از این شد تا دروازه تیمش تهدید شود.

در نهایت تلاش دو تیم در دقایق باقی مانده ثمری نداشت تا دورتموند در یک بعد از ظهر آرام موفق شود اشتوتگارت را در خانه این تیم با 3 گل از پیش رو بردارد.

دیدگاه‌ها