کد خبر : 1625237 | 30 تیر 1398 ساعت 12:00 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی PSG: هیچ تماسی با دمبله نداشته‌ام

توماس توخل، سرمربی PSG شایعات درباره تماس تلفنی او با عثمان دمبله، ستاره بارسلونا برای ترغیب او به پیوستن به تیم فرانسوی را تکذیب کرد.

سرمربی PSG: هیچ تماسی با دمبله نداشته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، شایعات مطرح شده در روزهای اخیر درباره تماس تلفنی او با عثمان دمبله، ستاره بارسلونا برای ترغیب او به پیوستن به PSG را تکذیب کرد.

 

1408301

 

دمبله در گذشته در بوروسیا دورتموند شاگرد توخل بوده و گفته می‌شود توخل برای پر کردن جای خالی نیمار که احتمال از PSG جدا خواهد شد قصد دارد دمبله را به پاریس بیاورد و برای همین با او تماس گرفته است.

 

اما توخل بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل نورنبرگ در یک بازی دوستانه که دیروز برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران تماس گرفتن با ستاره 22ساله بارسا را تکذیب کرد. توخل به اسکای اسپورتز گفت:" ما یک سال پیش با هم تماس تلفنی داشتیم. زمانی که من در سنگاپور بودم".

 

1415332

 

وقتی از توخل پرسیده شد که آیا اخیراً هیچ تماسی بین این دو برقرار شده است یا نه، گفت:" نه، ما یک سال است که تلفنی با هم صحبت نکرده‌ایم".

 

دمبله در تابستان 2017 یک سال بعد از خروج نیمار از بارسا و پیوستنش به PSG  به غول کاتالان ملحق شد. با وجود شایعات مطرح شده درباره علاقه باشگاه فرانسوی به دمبله، برخی رسانه‌های ورزشی می‌گویند PSG در صورت انتقال نیمار به بارسا تمایل دارد به جای او مدافع به خدمت بگیرد تا خط دفاعی‌اش را تقویت کند.

 

دیدگاه‌ها