کد خبر : 1598774 | 23 اسفند 1397 ساعت 13:17 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت آخر مقابل زیردریایی زرد ماتادورها

آزمون و رفقا در رویای معجزه دلاکارامیکا

شکست سنگین خانگی در دور رفت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا باعث شد تا رویای ستاره ایرانی و رفقایش به بازی امشب کشیده شود.

آزمون و رفقا در رویای معجزه دلاکارامیکا

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال در کرستوفسکی آرنا دست به کار بزرگی زد تا زنیتی ها در خانه مقابل زیردریایی زرد ماتادورها تا آستانه قرق شدن پیش بروند. شکست 3-1 زنیت عملا دیگر شانسی برای صدرنشین لیگ روسیه نگذاشت تا امیدوار به صعود باشد اما با این وجود سردار آزمون و هم تیمی هایش بعد از ادامه تاخت و تاز در رقابت های داخلی امشب امیدوار به کامبکی معجزه آسا هستند بلکه نام شان در میان تیم های برتر لیگ اروپا قرار بگیرد.


سه بازی توام با سه گل باعث شد تا سردار آزمون با پیراهن شماره 7 زنیت به خطرناک ترین مهره روس ها در لیگ اروپا تبدیل شود. یکی از این گل های در جریان شکست 3-1 مقابل ویارئال توسط آزمون به ثمررسید گرچه نتوانست مانع شب تلخ در بندر سن پطرزبورگ شود. بنا به نوشته رسانه های روس ستاره 12 میلیون یورویی زنیت امید اول طرفداران برای کامبک در بازی امشب و قرق کردن زیردریایی زرد در ورزشگاه دلاکارامیکا قلمداد می شود.


سرگئی سماک سرمربی زنیت در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با خونسردی و لبخند بر لب مدعی شد شاگردانش آماده ارائه نمایشی متفاوت در بازی امشب هستند چون هدف شان ثبت بهترین لحظات ممکن در این تورنمنت است. بنا به اخبار منتشر شده زنیت در مصاف امشب با ویارئال با همان چیدمان 2-4-4 و با زوج آزمون – زوبیا در خط حمله به میدان می رود.


در هفته ای که رقابت های اروپایی پر بود از کامبک های رویایی باید منتظر ماند و دید امشب از ساعت 23:30 دقیقه زنیت می تواند در شهر ساحلی ویارئال در ایالت ایبانز سریال کامبک ها را کامل کند یا نه؟ سریالی که سردار ایرانی می تواند ایفاکننده نقش اول و اصلی در آن باشد بلکه روس ها فاتح جنگی بزرگ باشند.

 

1390564

 

آخرین جلسه تمرین زنیتی ها قبل از دیدار برگشت امشب مقابل ویارئال در غروب زیبای سواحل ایالت ایبانز

 

1390567

 

ورزشگاه دلاکارامیکا در شهر ویارئال به عنوان یکی از ترسناک ترین ورزشگاه های اسپانیا با معماری و ظاهری خاص ظرفیت 23 هزار و 500 نفر را دارد، ورزشگاهی به شکل زیردریایی.

 

1390566

 

آرتور دباس داور پرتغالی بازی امشب. این داور برای سردار آزمون و رفقایش چهره ای خوش یمن است چون یک بار با قضاوت او آزمون در جدال روستوف با بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گلزنی کرد تا روس ها به برد حماسی 3-2 برسند.

 

1389398

 

سردار آزمون در حال حاضر بهترین گلزن زنیتی ها همین طور فوتبال ایران در رقابت های اروپایی قلمداد می شود. مهاجم شماره 7 زنیت امشب به دنبال نهمین گل خود در رقابت های اروپایی است.

دیدگاه‌ها