کد خبر : 1564785 | 07 آبان 1397 ساعت 14:40 | 53.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن سابق بارسا:

پرز در 4 ماه، رئال و تیم ملی اسپانیا را نابود کرد

مارک کروزاس، بازیکن مکزیکی سابق تیم دوم بارسا و تنه ریف پس از پیروزی تیم محبوبش در ال کلاسیکو فرصت را برای کنایه زدن به پرز غنیمت شمرد.

پرز در 4 ماه، رئال و تیم ملی اسپانیا را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، کروزاس که هرگز نتوانست به تیم اول بارسلونا راه یابد، چندی پیش به دلیل انتقادات تندش از رئیس بارسا به دلیل عدم استفاده درست از بازیکنان تیم های پایه، خبرساز شده بود. او سال 2017 خود را بازنشسته کرد و این روزها برای شبکه یونیون دپورتیوو مکزیک، کار تفسیر بازی ها را انجام می دهد.

 

 

1349459

 

 

کروزاس پس از پیروزی 5-1 بارسا برابر رئال توئیت کرد:« اگر می خواهید در نوکمپ بمیرید، مثل نیمه دوم رئال بازی کنید. بارسا تیمی متحد و منسجم حتی بدون مسی اما با سوارز و آلبای فوق العاده.»

 

او همچنین به انتقاد از پرز، رئیس رئال هم پرداخت:« آقای فلورنتینو پرز، شما وجدان دارید؟ در 4 ماه بهترین رئال تاریخ و نیز تیم ملی اسپانیا را نابود کردید(اشاره به امضای قرارداد پرز با لوپتگی، سه روز مانده به جام جهانی که منجر به اخراج این مربی شد).»

 

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز از تیغ انتقادات کروزاس در امان نماند:« در تیم ملی اسپانیا ناچو فیکس است ولی آلبا حتی دعوت نمی شود. این موضوع را حتی لوپتگی هم درک نمی کند.»

دیدگاه‌ها