کد خبر : 1618441 | 28 خرداد 1398 ساعت 14:52 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

راهکار منچستر برای ممانعت از جدایی پوگبا

شیاطین سرخ دو روز پیش با اظهارات صریح پوگبا که خواستار جدایی شده بود، شگفت زده شدند.

راهکار منچستر برای ممانعت از جدایی پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا که فصل گذشته و زمانی که ژوزه مورینیو در یونایتد مربی بود، قصد جدایی از این باشگاه را داشت، پس از اخراج مرد پرتغالی و آمدن اوله گنار سولسشر، تغییر عقیده داد و تا پایان فصل در یونایتد ماندنی شد اما دو روز پیش صراحتا گفت که دوران حضورش در این باشگاه تمام شده و به دنبال چالشی جدید در یک تیم دیگر است.

 

 

1413734

 

 

منابع انگلیسی و اسپانیایی معتقدند که مقصد بعدی پوگبا رئال خواهد بود اما سران منچستر قصد ندارند بهترین ستاره خود را به راحتی از دست بدهند. آنها به  رئال اعلام کرده اند که پوگبا غیرقابل ترانسفر است هرچند به خوبی آگاهند که اگر بازیکن برای جدایی اصرار کند، چاره ای جز موافقت با خواسته او نخواهند داشت.

 

طبق ادعای دیلی میل، اد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد، برای جلوگیری از جدایی پوگبا، به وی پیشنهاد افزایش دستمزد داده است؛ به این ترتیب که دستمزد او از 290 هزار پوند در هفته به 500 هزار پوند در هفته تغییر خواهد کرد و به این ترتیب او به جای 17 میلیون یورو در سال، 29 میلیون یورو دریافتی خواهد داشت و از این حیث با الکسیس سانچس برابر خواهد شد.

 

فصل نقل و انتقالات انگلیس، 17 مرداد به اتمام خواهد رسید اما رئالی ها قصد دارند کار انتقال پوگبا را تا 12 روز دیگر تمام کنند. ستاره فرانسوی به خوبی می داند که در رئال به وی 29 میلیون یورو در سال پرداخت نخواهند کرد و اکنون باید دید واکنش پوگبا به پیشنهاد افزایش دستمزد چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها