کد خبر : 1617743 | 25 خرداد 1398 ساعت 11:10 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسکالونی: آرژانتین قهرمان نشود بازنشسته می‌شوم

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین در آستانه بازی امروز تیمش مقابل کلمبیا در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به شوخی گفت اگر آرژانتین در این رقابتها قهرمان شود بازنشسته خواهد شد.

اسکالونی: آرژانتین قهرمان نشود بازنشسته می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که در دو دوره قبلی رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به فینال راه یافته ولی نتوانسته جام قهرمانی را بدست آورد و به دو نایب‌قهرمانی اکتفا کرده، امروز در اولین بازی خود در کوپا آمه‌ریکای 2019 به مصاف کلمبیا می‌رود.

 

اسکالونی که بعد از حذف آرژانتین از مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام جهانی روسیه و اخراج خورخه سامپائولی سرمربی وقت این تیم هدایت آلبی‌سلسته را به عهده گرفته امیدوار است امسال در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به ناکامی آرژانتینی‌ها در دو دوره گذشته پایان داده و جام قهرمانی را نصیب کشورش کند.

 

1413037

 

اسکالونی در آستانه دیدار امروز تیمش با شاگردان کارلوس کی‌روش به خبرنگاران گفت:" این تیم دو بار به فینال کوپا آمه‌ریکا رسیده. خیلی مهم است که به این فکر کنیم و بدانیم که رسیدن به فینال این رقابتها خیلی دشوار است. ولی با اینحال ما قهرمان نشده‌ایم. همین است که کار ما را سخت و پیچیده می‌کند".

 

سرمربی تیم ملی آرژانتین در ادامه گفت:" ما برای خوب بازی کردن در همه بازی‌ها به اینجا آمده‌ایم و می‌خواهیم ثابت کنیم این بازیکنان استحقاق پوشیدن این پیراهن را دارند".

 

اسکالونی درباره لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی گفت:" می‌خواهم بر شور و شوق فوق‌العاده مسی برای فوتبال بازی کردن تاکید کنم. او برای فوتبال بازی کردن به دنیا آمده و برای پیروزی زاده شده است. ما از شور و شوقی که او نشان می‌دهد خوشحالیم و واقعا تحت تاثیر قرار گرفته‌ایم".

 

دیدگاه‌ها