کد خبر : 1623945 | 24 تیر 1398 ساعت 09:15 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: نه ابرقهرمان هستم، نه الگویی کامل

نیمار، ستاره جنجالی برزیلی که به خصوص در روزهای اخیر بعضی اظهارات او جنجال‌برانگیز شده می‌گوید نه ابرقهرمان است و نه الگویی کامل.

نیمار: نه ابرقهرمان هستم، نه الگویی کامل

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی که از سال 2017 و از زمان انتقالش به پاری سن ژرمن به چهره‌ای جنجالی تبدیل شده و به خصوص در روزهای اخیر برخی اظهارات او به جنجال‌های گسترده‌ای دامن زده می‌گوید تنها تلاش می‌کند بهترین رفتار ممکن را داشته باشد و نه ابرقهرمان است و نه الگویی کامل.

 

1418770

 

نیمار در دو سالی که در پاری سن ژرمن سپری کرده با هم‌تیمی‌هایش روابط پر فراز و نشیبی داشته و از سوی برخی مدیران باشگاه به تعهد نداشتن نسبت به PSG متهم شده است. این جنجال‌ها اخیراً و بعد از مطرح شدن شایعات درباره احتمال بازگشت او به تیم سابقش بارسلونا شدت گرفته است.

 

اما نیمار در پاسخ به جنجال‌های اخیر گفت:" من نه ابرقهرمان هستم و نه یک الگوی کامل. من هم لحظات بدی دارم که دلم می‌خواهد به خانه بروم و خودم را پنهان کنم و فقط در کنار دوستان و خانواده‌ام باشم".

 

ستاره برزیلی در ادامه گفت:" من ابرقهرمانی نیستم که بتواند همه فشارها را تحمل کند. ولی تلاش خودم را می‌کنم چون می‌دانم به کجا رسیده‌ام. من نه فقط برای خانواده‌ام و پسرم بلکه برای همه بچه‌ها تلاش می‌کنم".

 

نیمار در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" می‌دانم که مسئولیت عظیمی دارم و سعی می‌کنم به بهترین شکل ممکن رفتار کنم. همیشه صادق بودن از هر چیز دیگری مهمتر است".

 

 

دیدگاه‌ها