کد خبر : 1013996 | 05 تیر 1392 ساعت 17:45 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

نکاتی درباره دیدار والیبال ایران و ایتالیا

بازیکن شماره 9 تیم ملی والیبال، محوری‌ترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود.

نکاتی درباره دیدار والیبال ایران و ایتالیا
تیم ملی ایران در اولین دیدار خود مقابل ایتالیا جمعه، 7 تیر ماه ساعت 20 به وقت مودنا (22:30 به وقت تهران) در سالن پالاکاسا به مصاف این تیم خواهد رفت و سپس دومین مسابقه این دو تیم روز یکشنبه، 9 تیر ماه ساعت 19 به وقت ساساری (21:30 به وقت تهران) در سالن پالاسرادیمیگنی برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، میانگین سنی لاجوردی‌پوشان 25 سال بوده؛ میانگین قدی این تیم هم 197 سانتی‌متر است.
* محوری‌ترین بازیکن ایتالیایی‌ها ایوان زایتسف، بازیکن شماره 9 این تیم است که هم‌اکنون با کسب 130 امتیاز بهترین بازیکن لیگ جهانی محسوب می‌شود. همچنین این بازیکن عنوان دومی بهترین اسپکر و دومین سرویس زن را در اختیار خود دارد.
* زایتسف هم توانایی بازی در پست پشت‌خط را دارد و هم می‌تواند در پست دریافت بازی کند. سرمربی ایتالیایی‌ها تصمیم دارد در لیگ جهانی از این بازیکن در پست پشت‌خط استفاده کند، چراکه در حملات بسیار خود ظاهر می‌شود. زایتسف در مسابقات المپیک در پست دریافت کننده بازی کرده بود.
* نقطه قوت چکمه‌پوشان سرویس‌ها و حملات آنها است. این تیم در دریافت‌های موجی هم کمی دچار مشکل است و می‌توان این موضوع را یکی از نقاط ضعف آنها قلمداد کرد.
* بیرارلی، بازیکن شماره 15 ایتالیا به عنوان یک سرعتی‌زن تمام عیار بعد از محمد موسوی به عنوان دومین دفاع روی تور این رقابت‌ها شناخته شده است. نبرد تن به تن و رویارویی او با موسوی در این دو مسابقه در نوع خود دیدنی است.
* ترکیب احتمالی لاجوردی‌پوشان به این شرح خواهد بود:
تراویکا، زایتسف، ساوانی، پارودی، بیرارلی، روسینی، گیووی، برتا.

دیدگاه‌ها