کد خبر : 1018051 | 14 مرداد 1392 ساعت 16:51 | 2.3K بازدید | 1 دیدگاه

مهدی نوری: فولاد متکی به بازیکن نیست

مهدی نوری هافبک با تجربه فولاد و پنالتی زن اول این تیم مدتی است که در زدن ضربات پنالتی ناکام است و با بدشانسی مواجه شده است.

مهدی نوری: فولاد متکی به بازیکن نیست
تا جایی که این ناکامی در گل نکردن پنالتی ها یک جورهایی باعث نیمکت نشینی اش در بازی اخیر شده است.
در همین رابطه با مهدی نوری هافبک با تجربه فولادی ها تماس گرفتیم تا در این مورد با او صحبت کنیم.
مصاحبه سایت گل را با مهدی نوری بخوانید.
اوضاع فولاد را در فصل جدید چطور می بینی؟
الان اول فصل است و 2بازی بیشتر انجام ندادیم و تا هماهنگ شویم زمان می برد.البته کارما نسبت به پارسال سخت تر است.در فصل گذشته کسی روی فولاد حساب باز نمی کرد اما الان ما آسیایی هستیم و تیمها خیلی جدی و سخت جلوی ما ظاهر می وشوند.اما خب ما هدفمان این است که به موفقیت برسیم.
مهدی تو چرا جدیداً در پنالتی ها ناموفق هستی؟
باور کنید من خیلی تمرکز گذاشتم روی زدن پنالتی خودم هم مانده ام چرا گل نمی شود.در بازی با سپاهان هم گوشه دروازه را هدف قرار دادم ولی توپ به دیرک برخورد کرد و در برگشت هم به پشت رحمان احمدی خورد که متاسفانه بازهم در کمال تعجب گل نشد.این دیگر از بدشانسی من است واگرنه من ضربه را خوب زدم.
در هفته بعد از آن بازی نیمکت نشین شدی در تمرینات ضعیف بودی یا..؟
نه من در تمرین و مسابقه یکی هستم،همیشه در شرایط ایده آلی به سر می برم.دلیل نیمکت نشینی ام را نمی دانم شاید پنالتی بوده اما هر دلیلی داشته است من احترام می گذارم.من بازیکن هستم و تابع دستورات سرمربی اما این را می دانم که ضعیف نبوده ام،این را هم مطمئن باشید از این به بعد فیکس بازی می کنم چرا که من بازیکنی نیستم که بخواهم نیمکت نشین باشم و سخت تلاش می کنم.
رابطه ات با آقای فرکی بد شده است؟
نه به هیچ عنوان من اصلاً به خاطر حسین آقا به فولاد امدم و رابطه خیلی خوب و صمیمانه ای دارم.این هفته هم خوب تمرین کردم و سعی میکنم فیکس بازی کنم.
فکر می کنی تیمی که فولاد بسته پتانسیل حضور در هر 3جام را دارد؟
تیم فولاد یک تیم واقعی است و به یک بازیکن متکی نیست.بازیکنهای فولاد همه در یک سطح هستند و فاصله زیادی باهم ندارند.ما مثل بعضی از باشگاه ها نیستیم که فقط متکی به چند ستاره باشیم.
به نظرت فرزاد حاتمی می تواند جای آرش افشین را پر کند؟
بازی این دو باهم خیلی فرق می کند.خصوصیات آنها شبیه هم نیست اما این را باید بگویم که که فرزاد در چند سال اخیر نشان داده یکی از مهاجمان گلزن لیگ است و می تواند کمک زیادی به ما بکند.

دیدگاه‌ها