کد خبر : 1059300 | 20 اسفند 1392 ساعت 11:03 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: حریف عربستانی به دنبال جوسازی است

قائم‌مقام باشگاه سپاهان اصفهان گفت: مسئولان الهلال دنبال جوسازی هستند و به همین خاطر این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

تابش: حریف عربستانی به دنبال جوسازی است
مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط سپاهان قبل از دیدار در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال گفت: بازیکنان ما در شرایط خوبی قرار دارند کاملا آماده این مسابقه هستند و امیدواریم بتوانیم در دومین قدم در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی بگیریم.
وی افزود: متاسفانه مسئولان الهلال از همین حالا جنگ روانی را شروع کردند و مدیر این باشگاه اعلام کرده همیشه در ایران دچار مشکل می‌شود هیچ‌وقت اجازه ندادیم میزبانی بدی از حریفان ما صورت بگیرد بازیکنان عربستان وقتی به ایران می‌آیند بیشتر از 10 دقیقه در فرودگاه معطل نمی‌شوند. براساس مقررات، فرهنگ و شرایطی که داریم همواره تمهیدات لازم را به عمل آوردیم و هیچ مشکلی وجود نداشته است. امیدواریم درون زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم و آنجا می‌توانیم بهترین پاسخ را به حریفمان بدهیم.
قائم‌مقام باشگاه سپاهان در ادامه تاکید کرد: اینها دنبال جوسازی هستند. همیشه بعد از هر بازی از میزبانی خوب ما قدردانی می‌کنند اما حالا قبل از بازی این حرف‌ها را مطرح می‌کنند البته آنها از اصفهان اسم نیاوردند اما به کشور ایران توهین کردند.
وی افزود: با امید کامل به استقبال بازی فردا می‌رویم. الهلال در بازی اول در خانه به تساوی رسیده است و ما نیز مقابل السد قطر در حالی که تا دقیقه 85 با تساوی به کارمان ادامه می‌دادیم شکست خوردیم امیدواریم در این مسابقه بتوانیم نتیجه را جبران کنیم و بهترین جواب را به حریف عربستانی بدهیم.

دیدگاه‌ها