کد خبر : 1177201 | 12 مهر 1393 ساعت 11:25 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

فراز فاطمی سرپرست پارسه تهران شد

بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی به تازگی همکاری خود را با تیم پارسه آغاز کرده و در پست سرپرستی در کنار کادر فنی ایفای مسئولیت می‌کند.

فراز فاطمی سرپرست پارسه تهران شد
به گزارش "ورزش سه"، دراين راستا گفتگوي کوتاهي با ايشان انجام داديم و نظر ايشان را راجع به تيم پارسه جويا شديم:

آقاي فراز فاطمي چرا پارسه را انتخاب کرديد ؟
به نظر من تيم پارسه يکي از خاص ترين تيم هاست با توجه به شناختي که از تيم پيدا کردم متوجه شدم که تمام اعضاء تيم و علي الخصوص کادر فني و مدير عامل تيم از شخصيت فرهنگي بالايي برخوردارند که اين خصوصيت به شخصه مرا مجذوب کرد و از رابطه بين مربيان ، کادر فني بين اعضاء تيم بسيار لذت بردم به همين خاطر تصميم گرفتم که اين مسئوليت را قبول کنم و در خدمت تيم باشم .

با توجه به 2 بازي گذشته در جام حذفي پارسه را چطور مي بينيد ؟
در بازي فوتبال براي موفقيت به کار گروهي نياز است که خوشبختانه هماهنگي بين بچه هاي تيم خوب بوده اما هنوز به هماهنگي ايده آل و 100 درصد نرسيده اند که اميدواريم در تمرينات آينده به اين نقطه برسند .از نظر فني و قدرت بدني هم بچه ها در شرايط خوبي هستند اما پارسه از نظر من مي تواند بهتر از آنچه تا بحال عمل کرده ظاهر شود چون اين پتانسيل را در وجود بچه ها حس کردم و براي رسيدن به اين مقصود هر کاري که از دستم بر آيد انجام مي دهم .

به نظر شما پارسه به مرحله بعدي صعود مي کند ؟
بچه ها همه با انگيزه هستند و سخت تمرين مي کنند و اين دو عامل هميشه باعث موفقيت يک تيم بوده ما شانس صعود به مرحله بعدي را با توجه به دو برد بازي هاي گذشته داريم اما همه چيز به بازي با فولاد بستگي دارد اميدوارم که نتيجه مطلوب را از بازي ها بگيريم .

دیدگاه‌ها