کد خبر : 1183159 | 14 آبان 1393 ساعت 15:57 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

آذرنیا: بایرامی را به هیچ تیمی نمی‌دهیم

حسن آذرنیا سرپرست گسترش فولاد در مورد بازی این تیم با پرسپولیس و حواشی دور و بر گسترش اظهارات جالبی داشت.

آذرنیا: بایرامی را به هیچ تیمی نمی‌دهیم
آذرنیا در مورد دیدار فردا به خبرنگار "ورزش سه" گفت: کاملا برای این بازی آماده هستیم. بچه های ما در این هفته تمرینات خوبی انجام دادند و با روحیه به مصاف پرسپولیس خواهند رفت. امیدوارم شاهد یک دیدار با کیفیت باشیم و بتوانیم از تهران دست پر برگردیم و برای بازی با راه‌آهن آماده شویم.

وقتی از او سوال شد فکر می‌ کند هواداران تبریزی برای حمایت از تیمشان به استادیوم خواهند آمد یا نه پاسخ داد: تماشاگر که قطعا می‌ آید اما آنطور که سازمان یافته باشد و هواداران با برنامه ریزی باشگاه برای تماشای این دیدار بیایند چنین چیزی نیست ولی آذری زبان های مقیم تهران ما را تنها نمی‌گذارند، آنها همیشه در چنین بازی های حساسی از ما حمایت کرده اند.

سرپرست گسترش در مورد به مشکل برخوردن کارت معافیت بازیکنانشان مختاری نظرش را اینگونه بیان کرد: مختاری یکی از بازیکنان خوب و باتجربه ما است که کادرفنی به او اعتقاد دارد. در حال حاضر می‌ گویند که کارت او دچار مشکل است اما مختاری از بیمارستانی که در آنجا عمل شده اسنادی دارد که خلاف این قضیه را ثابت می‌ کند. فعلا او اجازه بازی ندارد چند روزی است که در تهران به سر می‌ برد و دنبال کارهایش است. من فکر می‌ کنم که مشکل خاصی نداشته باشد و مشکلش هر چه زودتر حل خواهد شد.

آذرنیا در پایان درباره مساله مهرداد بایرامی و مذاکره این بازیکن با چند تیم لیگ‌برتری افزود: بایرامی بازیکن تیم گسترش فولاد است و جابجایی یک بازیکن در وسط فصل به این آسانی ها صورت نمی‌گیرد چون هر سه طرف یعنی باشگاه ما، باشگاهی که او را می‌ خواهد و خود مهرداد باید با هم توافق کنند. مهرداد بازیکن تاثیرگذار ما است و ما به او نیاز داریم. خود ما باید به او کمک کنیم که تمرکزش برهم نریزد تا بتوانیم با کمک بایرامی و سایر بازیکنانمان کیفیت گسترش را بالا ببریم چون حیف است باشگاهی همانند گسترش که سرمایه گذاری های زیادی روی این تیم کرده جایگاهش اینجای جدول باشد.

دیدگاه‌ها