کد خبر : 1189861 | 16 آذر 1393 ساعت 14:26 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

لطیفی: روزی سرمربی استقلال می‌شوم

مربی تیم فوتبال راه‌آهن می‌گوید در ابتدای فصل از تیم استقلال پیشنهاد همکاری داشته است.

لطیفی: روزی سرمربی استقلال می‌شوم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی لطیفی درباره آخرین وضعیت تیم راه‌آهن، اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم با استفاده از تعطیلات لیگ تیم را تقویت کنیم و بتوانیم در نیم فصل دوم با قدرت ظاهر شویم.

او درباره حضورش به عنوان دستیار اول حمید استیلی در تیم راه‌آهن نیز گفت: در ابتدای فصل چند پیشنهاد همکاری داشتم. حتی امیر قلعه‌نویی با من تماس گرفت و از من خواست که در تیم استقلال فعالیت کنم اما با توجه به این که قلبا حمید استیلی را دست داشتم، به پیشنهاد استیلی جواب مثبت دادم و به راه‌آهن آمدم. در اینجا هم شرایط خوبی را دارم و با توجه به این که استیلی به من اعتقاد دارد، به عنوان دستیار اول فعالیت می کنم. تا از نظر فنی کامل نشوم و استیلی بخواهد در کنارش فعالیت می‌کنم. من آینده نگر هستم و دوست دارم روزی سرمربی تیم استقلال شوم و با این تیم به قهرمانی آسیا برسم.

وی تصریح کرد: در همان ابتدا جلسه‌ای با استیلی برگزار کردیم و قرار شد با تدوین یک برنامه پنج ساله تیم را بسازیم. ما جوانگرایی را در تیم انجام دادیم و با تدوین یک برنامه دقیق، می‌خواهیم ظرف پنج سال آینده به قهرمانی در لیگ برتر برسیم.

مربی سابق تیم امید استقلال، در ادامه صحبت‌های خود به این تیم اشاره کرد و گفت: معتقدم استقلال از پتانسیل بالایی برخوردار است، اما به خاطر مشکلاتی نتوانسته نتایج لازم را بگیرد. امیر قلعه‌نویی با رسانه‌ها قهر است و این موضوع او را وارد چالش کرده است. شاید اگر با رسانه‌ها رابطه خوبی داشت کمتر دچار حاشیه می‌شد.

وی افزود: قلعه‌نویی می‌خواهد تیم سال 82 را بسازد. اما آن زمان هم خود قلعه‌نویی جوان و جویای نام بود و هم بازیکنانی که در استقلال بودند همه جوان و با انگیزه بودند اما در حال حاضر بازیکنان مس در استقلال حضور دارند که دیگر انگیزه لازم را ندارد.

دیدگاه‌ها