کد خبر : 1195596 | 16 دی 1393 ساعت 16:22 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم 30 درصد سهام پرسپولیس را بخریم

ذوالفقارنسب:امیدوارم‌پیشکسوتان‌باهم‌متحدشوند

شرکت پیشکسوتان پرسپولیس قصد دارد 30 درصد از سهام این باشگاه را خریداری کند که بیژن ذوالفقارنسب از قدیمی های پرسپولیس هم در این شرکت حضور دارند.

ذوالفقارنسب:امیدوارم‌پیشکسوتان‌باهم‌متحدشوند
ذوالفقارنسب در خصوص ماهیت این شرکت توضیحاتی به "ورزش سه" گفت و گویی انجام داد:

پیشکسوتان باشگاه می خواهند سهام را بخرند

ماهیت شرکت پیشکسوتان ورزشی است و در مرحله اول از پیشکسوتان دهه 50 تشکیل شده. این گروه تاکنون چند جلسه هم برگزار کردند و از آنجایی که وزارت ورزش قصد دارد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند این تجمع پرسپولیسی هم می خواهند با توجه به این مساله سهام باشگاه را بخرند.

پیشکسوتان دهه 50 شرکت را ثبت کردند

قرار شده 50 درصد سهام هم به یک اسپانسر خیلی قوی واگذار شود و یک اسپانسر 50 درصد را خریداری کند. 30 درصد هم قرار شده توسط شرکت پیشکسوتان خریداری شود . این شرکت را پیشکسوتان دهه 50 ثبت می کنند. در مراحل بعد تمام پیشکسوتان که مشروعیت لازم را داشته باشند در این شرکت عضو خواهند شد. بازیکنان دهه 60 و 70 در این شرکت عضو می شوند و برای تمام شخصیت هایی که در باشگاه بودند راه باز است. بازیکنان دهه 80 هم پیشکسوت محسوب نمی شوند. قرار نیست جلشات رسانه ای شود.

ضمانتی برای موفقیت پیشکسوتان نیست

ضمانتی نیست که اگر این گروه باشگاه را در اختیار قرار بگیرند این باشگاه سریع به ثبات برسد . این ماجرا مانند جریان دختری است که می خواهد ازدواج کند و هیچ ضمانتی برای خوشبختی او وجود ندارد. این اولین تجربه ماست و ضمانت این کار در گرو اتحاد و داشتن فرهنگ تجمعی است. امیدوارم پیشکسوتان اتحاد لازم را داشته باشند.

هدایتی نماینده یک هلدینگ است

قرار شده آقای هدایتی به عنوان نماینده یک هلدینگ در این گروه پیشکسوتان حضور داشته باشد و کنار پیشکسوتان باشد. پیشکسوتان جایگاه خاصی دارند و ارزشمند است. شاید بعضی از پیشکسوتان یک ریال هم به باشگاه نیاورند اما به باشگاه اعتبار می دهند.

دیدگاه‌ها