کد خبر : 1236943 | 08 اردیبهشت 1394 ساعت 13:25 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمدزاده:

به توهین‌ها علیه هواداران حساس می‌شویم

رئیس کمیته اخلاق گفت: به دلیل درگیری خانزاده با هوادار در خارج از کشور او را به کمیته اخلاق احضار کردیم و سابقه او در بدرفتاری را مدنظر قرار خواهیم داد.

به توهین‌ها علیه هواداران حساس می‌شویم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی اکبر محمدزاده در خصوص احضار سوشا مکانی و محمدرضا خانزاده اظهار داشت: پس از حرکتی که آنها در خارج از کشور انجام دادند آنها را امروز به کمیته اخلاق احضار کردیم تا در موردشان تصمیم بگیریم در هر صورت وظیفه ما این است که اگر بدرفتاری‌ها و سوء رفتارهایی خصوصاً در خارج از کشور با هواداری صورت بگیرد و توهینی انجام شود حساس می‌شویم به همین جهت هم در اسرع وقت جلسه‌ای تشکیل دادیم که به جمع‌بندی نهایی برسیم.

وی در مورد اینکه آیا محرومیتی برای این دو بازیکن در نظر خواهند گرفت یا خیر، خاطرنشان کرد: باید ببینیم نظر همکاران چیست، من یک نفر در کمیته اخلاق هستم و در واقع این کمیته هفت عضو دارد که باید ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند همچنین دفاعیات دو بازیکن را هم خواهیم شنید.

رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه خانزاده بیش از این سابقه چنین رفتارهایی را داشته تأکید کرد: به هر حال این مسائل هم مد نظر قرار خواهد گرفت و پس از آن تصمیم می‌گیریم.

محمدزاده در مورد اینکه تماشاگران در مسیر رفت و آمد بازیکنان حضور داشته‌اند و آیا به این نکته هم توجه خواهند کرد، گفت: همین که می‌گوییم قرار است دفاعیات بازیکنان را بشنویم یعنی تمامی جوانب را در نظر خواهیم گرفت. شاید او از باخت ناراحت نشده بود اما این مسئله دلیلی نمی‌شود که بخواهد چنین بداخلاقی‌ای انجام بدهد نباید تحت تأثیر قرار می‌گرفت و حرکتش قابل توجیه نیست.

رئیس کمیته اخلاق در مورد اینکه صحبت‌هایی مبنی بر تبانی در لیگ دسته اول می‌شود و مدیرعامل باشگاه نساجی اعلام کرده نسبت به نتایج مس مشکوک است، یادآور است: من تا کنون چیزی ندیده‌ام با حدس و گمان نمی‌توان تصمیم‌گیری کرد. باید مستنداتی ارائه شود و پس از آن در مورد مسائل تصمیم خواهیم گرفت. ما ناظران ویژه‌ای در تمامی بازی‌های لیگ دسته اول داشتیم و امیدوارم مشکل خاصی به وجود نیاید.

دیدگاه‌ها