کد خبر : 1237732 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 16:20 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با کیکر

بواتنگ : بهتر است اصلا به بارسلونا نرویم

ژروم بواتنگ، مدافع مستحکم و ملی پوش بایرن مونیخ، به هم تیمی هایش هشدار داد که مقابل بارسلونا باید مثل یک گروه متحد و هماهنگ ظاهر شوند.

بواتنگ : بهتر است اصلا به بارسلونا نرویم
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته گذشته قهرمانی زودهنگام خود در بوندسلیگا را جشن گرفت اما در جام حذفی در زمین خود مغلوب دورتموند شد و نتوانست به فینال برسد. بایرنی ها ابتدا با یک گل پیش افتادند اما در نیمه دوم گل مساوی را دریافت کرده و در ضیافت پنالتی ها قافیه را به زردپوشان باختند.

چهارشنبه همین هفته، بایرن باید به نوکمپ برود تا بازی رفت خود از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را مقابل صدرنشین لالیگا برگزار کند. بواتنگ در آستانه این بازی حساس به مجله کیکر گفت:" بارسلونا یکی از بهترین تیم های حال حاضر دنیاست و ما باید مقابل این تیم بهترین نمایشمان را ارائه دهیم. اگر بخواهیم همانگونه که مقابل دورتموند بازی کردیم در نوکمپ ظاهر شویم، بهتر است اصلا به بارسلونا نرویم.
ما باید مراقب باشیم. باید همچون چند ماه پیش یک تیم متحد و هماهنگ باشیم. تیمی که یکپارچه حمله می کرد و همه بازیکنانش نیز در دفاع نقش موثری ایفا می کردند.
مقابل دورتموند، شانس خوبی را از دست دادیم. وقتی به گل رسیدیم، اشتباهات ما نیز شروع شد. سریع توپ ها را از دست می دادیم و بیش از اندازه به ارسال توپ های بلند روی آوردیم. از اینکه مقابل دورتموند همه چیز خلاف انتظارات پیش رفت متاسفم."

دیدگاه‌ها