کد خبر : 1237827 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 09:37 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی تاتنهام-منچسترسیتی

دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه وایت هارت لین شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی تاتنهام-منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"، سیتی در 3 بازی اخیر مقابل تاتنهام 15 گل به ثمر رسانده و به دنبال ادامه روند خوب خود مقابل اسپرز است.

تاتنهام

شاگردان مائوریسیو پوچتینو، با کسب 58 امتیاز از 34 بازی در رده ی ششم جدول لیگ برتر قرار دارند.آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست به دست آورده اند و شرایط خیلی خوبی ندارند. همچنین اسپرزها مقابل سیتی، آمار خوبی به ثبت نرسانده اند و در وضعیت بسیار بدی قرار دارند. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 4 پیروزی سهم سیتی و 1 پیروزی سهم تاتنهام بوده و در 3 بازی اخیر بین دو تیم، 15 گل توسط سیتی وارد دروازه تاتنهام شده است. پوچتینو برای این بازی، بن دیویس و کایل واکر را در اختیار ندارد ولی دنی رز، شرایط بازی کردن را پیدا کرده است.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی هم امتیاز با آرسنال و با یک بازی بیشتر، در رده ی دوم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده اند و در مجموع، به ادامه ی روند پرفراز و نشیب فصل خود می‌پردازند. سیتی تمام تلاشش را برای حفظ سهمیه و صعود مستقیم به لیگ قهرمانان می‌کند و به همین علت، به پیروزی در این بازی برای ایجاد اختلاف با یونایتد نیاز دارد. یحیی توره ، ونسان کمپانی و استفان یووتیچ، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سیتی نخواهند بود.

دیدگاه‌ها