کد خبر : 1237900 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 14:14 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو هفته پراسترس پیش رو داریم

بائو: حیف است استقلال‌خوزستان سقوط کند

هافبک تیم استقلال‌خوزستان معتقد است در بازی با سپاهان فقط به تجربه این تیم اصفهانی باخته اند.

بائو: حیف است استقلال‌خوزستان سقوط کند
به گزارش "ورزش سه"، میثم بائو در رابطه با این روزهای تیم استقلال‌خوزستان گفت: امسال هفته های پایانی لیگ‌برتر بسیار جذاب شده به گونه ای که هم تیم های صدرجدول و هم تیم های قعرجدول دو هفته بسیار فشرده و پر از استرس را خواهند داشت. ما هم برای اطمینان از حضورمان در لیگ در این دو هفته یقینا استرس زیادی خواهیم کشید. آمادگی کامل داریم، بازی هایمان را با تمرکز بالا به پایان برسانیم تا شرمنده خوزستان نشویم.

وی در رابطه بازی با سپاهان گفت: ما دقیقا به تجربه سپاهانی ها باختیم. بچه های ما خیلی تلاش کردند اما باید قبول کنیم که از نظر تجربه بسیار از آنها پایین تر بودیم. سپاهانی ها 3 توپ روی دروازه ما آوردند و هر سه آنها گل شد. زمانی که بازی 2 بر یک بود، می‌توانستیم مساوی کنیم اما موقعیت از دستمان در رفت. یک توپ هم فکر می‌ کنم روی من پنالتی شد چون که مدافع حریف پیراهنم را کشید و نگرفتن پنالتی باعث اعتراض کادرفنی مان شد.

وی ادامه داد: ما تنها بازی ای که در این فصل از دست دادیم و حقمان باخت بود، بازی با تیم تراکتورسازی بود. به غیر از آن در تمام بازی ها بچه ها موقعیت های فراوانی ایجاد می‌ کردند و متاسفانه نمی‌ توانستیم استفاده کنیم. گل های زودهنگامی که در خیلی از بازی ها خوردیم، باعث عقب افتادنمان می‌ شد. کادرفنی بارها در این مورد به ما توضیح داده بود اما هنوز نتوانستیم این عیب را برطرف کنیم. در بازی آخر هم فکر می‌ کنم آنقدر خوب بودیم که آقای فرکی از تیم تعریف کند.

بائو در پایان گفت: شک نکنید که با تلاش بازیکنان و کادرفنی تیم را در لیگ نگه می‌ داریم چراکه حیف است چنین تیمی که از نظر امکانات چیزی کم ندارد، در لیگ نباشد.

دیدگاه‌ها