کد خبر : 1237909 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 14:38 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم‌زاده:بهترین‌بازیکنان‌رادرهرپُستی‌جذب‌کردم

سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان گفت: بهترین بازیکنان و نفرات را در هر پستی جذب کردم و آمار هم نشان می‌دهد که تیم در نیم فصل اول عملکرد بهتری داشت.

ابراهیم‌زاده:بهترین‌بازیکنان‌رادرهرپُستی‌جذب‌کردم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، منصور ابراهیم‌زاده در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان اظهار داشت:‌ من حرف خاصی نمی‌توانم در مورد این تیم بزنم. تا زمانی در مورد پیکان صحبت می کردم که سرمربی این تیم باشم. ما اهدافی را با ابراهیم ثنایی مدیرعامل پیشین پیکان ترسیم کرده بودیم که در فصل اول بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و پس از آن به دنبال رده‌های بالا باشیم.

وی با اشاره به قرارداد سه ساله‌ای که با پیکان امضا کرده بود تأکید کرد: با توجه به شناختی که نسبت به پیکان داشتم قرارداد سه ساله‌ای امضا کردم و در سال اول به دنبال حفظ تیم بودیم که در دو سال آینده تیم در رده‌های بالاتر قرار بگیرد. من قرارداد سه ساله نبستم که تیم به یک دسته پایین‌تر سقوط کند.

سرمربی سابق پیکان با اشاره به اینکه در نیم‌فصل اول که هدایت تیم را عهده‌دار بوده پیکان در رده دهم یا یازدهم قرار داشته، ‌یادآور شد: ما در آن زمان هم کمتر گل خورده بودیم و هم بیشتر گل زده بودیم. تمام این مسائل را آمار نشان می‌دهد. ما پشت سر پدیده بودیم و بالاتر از ملوان و تیم‌های دیگر قرار داشتیم. در تحقیقاتی هم که ثنایی و بهتاش فریبا داشتند به این نتیجه رسیدند که تیم‌های من در نیم‌فصل دوم همیشه بهتر ظاهر شده‌اند چه در راه آهن چه در ذوب آهن و چه در نفت.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه برخی‌ها به نحوه یارگیری او معترض هستند و می‌گویند بازیکنان متوازن جذب نشدند، تأکید کرد: ستاره‌هایی که ما جذب کردیم در زمان ما بهتر از هم‌اکنون کار می‌کردند. در بحث یارگیری هم همه به دنبال بهترین نفرات هستند. ما هم در این زمینه در بحث مهاجم به دنبال بهترین گلزن و در بحث دیگر به دنبال بازیکنی بودیم که بهترین پاس‌ها را داده و به همین دلیل دقیقی و فشنگچی را جذب کردیم.

وی افزود: در بحث دفاع هم محمد نصرتی را جذب کردیم که عملکرد مدافعان تا پیش از بازی با تراکتورسازی نشان می‌داد که بهترین خط دفاعی را دارند . بازیکنان جوان و مناسبی هم داشتیم که به تیم کمک کنند. بحث تسلط که از سوی آقای شیعی مطرح می‌شود چگونه است. آمار همه چیز را نشان می‌دهد و اگر خواستند می‌توانیم رو در رو بنشینیم وصحبت‌هایمان را انجام دهیم. البته حرف‌هایمان را هم زده‌ایم و هم‌اکنون حرفی نیست. آمار همه چیز را نشان می دهد و بهترین مسئله است.

دیدگاه‌ها