کد خبر : 1237937 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:30 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می رویم

شاهرودی: پرسپولیس تا تیم شدن خیلی کاردارد

مدافع سابق پرسپولیس که در مشهد برای انجام بازی دوستانه تیم 98 به سر می برد معتقد است مهره هایی همچون هدایتی، داداکان و عابدینی و کاشانی می توانند به این تیم کمک کنند.

شاهرودی: پرسپولیس تا تیم شدن خیلی کاردارد
به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی در رابطه با بازی اخیر تیم پرسپولیس گفت: این پرسپولیس خیلی کار دارد تا روبه راه شود، تیم پیکان در دوران اوجش هم نبود اما برای سرخپوشان حریف سرسختی شد. من فکر می کنم تیم پرسپولیس و برانکو خیلی باید کار کنند تا بتوانند برای فصل بعد خودشان را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنند.

وی ادامه داد: بسیار امیدوارم بچه ها بتوانند بنیادکار را در تهران زمین گیر کنند و به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنند، من هم به همراه خیلی از پیشکسوتان دیگر برای تشویق تیم محبوبمان، روز چهاشنبه به ورزشگاه آزادی می رویم تا به امید خدا یک پیروزی آسیایی نصیب سرخپوشان و هواداران فراوانش شود.

شاهرودی در رابطه با مزائده و فروش باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من آقای هدایتی را نباید به راحتی از دست داد، وی در این چند ساله همیشه به پرسپولیس کمک کرده است و کمک هایش هم بدون چشمداشت بوده است، ایشان می تواند با استفاده از مدیران لایقی همچون عابدینی، دادکان و حبیب کاشانی، یک تیم مدیریتی قوی برای سرخپوشان بسازد و باز هم پرسپولیسی ها را به سطح اول فوتبال ایران برساند.

دیدگاه‌ها