کد خبر : 1238035 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 08:50 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هال سیتی-آرسنال

دو تیم هال سیتی و آرسنال، امروز در ورزشگاه کینگ‌استون شهر هال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی هال سیتی-آرسنال
به گزارش "ورزش سه"، ببرها در شرایط بسیار بدی برای سقوط قرار گرفته اند و توپ‌چی ها، به دنبال ایجاد اختلاف امتیاز با تیم دوم و سوم هستند.

هال سیتی

شاگردان استیو بروس با کسب 34 امتیاز از34 بازی، در رده ی شانزدهم لیگ برتر قرار دارند و تنها 1 امتیاز با منطقه ی سقوط فاصله دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده اند که دو پیروزی آنها به صورت پیاپی در دو بازی اخیرشان به دست آمده که پیروزی مقابل لیورپول از نتایج قابل توجه آنهاست. با این حال، هال سیتی آمار خوبی مقابل آرسنال ندارد و در 5 بازی اخیری که بین دو تیم انجام شده، 4 پیروزی به نفع توپ‌‌چی‌ها رقم خورده و 1 تساوی نیز به ثبت رسیده است.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر با کسب 67 امتیاز از 32 بازی، با دو بازی کمتر نسبت به سیتی، در رده ی سوم جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیرخ ود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و نسبتا روزهای خوبی را سپری می‌کنند. پس از نیم فصل دوم، آرسنال عملکردی استثنایی داشته و در لیگ برتر، خود را به خوبی بالا کشیده است. با قهرمانی چلسی، شاگردان ونگر برای نایب قهرمانی پس از سالها تلاش می‌کنند. متیو دبوشی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست ولی چمبرلین ممکن است پس از مدت‌ها شرایط بازی کردن را پیدا کند."

دیدگاه‌ها