کد خبر : 1238589 | 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:33 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تمرکزمان روی قهرمانی است

اژدری زاده: در حال رایزنی درون فولادی هستیم

مدیرعامل باشگاه فولادنوین اهواز معتقد است که در حال محاسبه شرایط مالی برای حضور در لیگ‌برتر هستند.

اژدری زاده: در حال رایزنی درون فولادی هستیم
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اژدری زاده در رابطه با تعیین شرایط تیم فوتبال فولادنوین برای حضور در لیگ‌برتر گفت: در حال رایزنی درون فولادی هستیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم. منابع مالی را مشخص کنید و مسائلی که مورد محاسبه است را به حساب بیاوریم تا ببینیم می‌ توانیم در لیگ آینده حاضر شویم یا خیر.

وی ادامه داد: خوشبختانه شرایطمان خیلی خوب است و روز جمعه آماده برگزاری بازی در استادیوم تختی برای تعیین برنده فینال لیگ دسته اول هستیم تا انشاالله بتوانیم با پیروزی در این بازی افتخاری دیگری را نصیب مردم خوزستان کنیم.

اژدری زاده در مورد ادامه همکاری با موسوی سرمربی این تیم گفت: ما چه به لیگ‌برتر برویم چه نرویم با ایشان همکاری می‌ کنیم چراکه از مربیان فنی و با اخلاق جامعه فوتبال ماست. یکی از اصول ما از حاشیه به دور بودن بود که ایشان کاملا این اصل را در تیم رعایت می‌ کرد. در حال حاضر هم روی تیم خودمان تمرکز کردیم تا با استفاده از دانش ایشان به عنوان قهرمانی برسیم.

او در پایان راجع به مسائل عنوان شده در هفته های آخر لیگ دسته یک گفت: ما کاری به تیم های لیگ‌ دیگر نداشتیم به هر حال تمرکز ما روی تیم خودمان بود و نمی‌ دانیم چه اتفاقاتی افتاده. حتی در بازی هایی بود که داوری برعلیه ما انجام می‌ شد اما ما صحبتی نمی‌ کردیم چراکه می‌ خواستیم در آرامش به خواسته مان برسیم. الان هم نمی‌ دانیم در چه شرایطی هستند ولی می‌ دانم که عنوان شده سازمان لیگ قرار است در این رابطه پاسخگویی کند.

دیدگاه‌ها