کد خبر : 1241629 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 12:16 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری فرد:

به زودی شاهد نابودی سرخابی ها خواهیم بود

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: با وضعیتی که در خصوصی سازی برای پرسپولیس و استقلال ایجاد شده به زودی شاهد نابودی این تیم ها خواهیم بود.

به زودی شاهد نابودی سرخابی ها خواهیم بود
به گزارش "ورزش سه" عباس انصاری فرد گفت: حضور سایپا و ایران خودرو در مزایده پرسپولیس و استقلال به سود این دو باشگاه نیست زیرا آنها در تیمداری خود ناموفق بودند.

مزایده چهارم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال روز گذشته ( سه شنبه) در سازمان خصوصی سازی برگزار شد و قرار است که نتایج آن تا روز یکشنبه آینده اعلام شود. به گفته رییس سازمان خصوصی سازی برای خرید پرسپولیس سه پاکت به این سازمان ارایه و برای خرید باشگاه استقلال نیز یک پاکت دریافت شد. بر این اساس رقم پیشنهادی شرکت سرمایه گذاری سمند از زیرمجموعه های ایران خودرو برای باشگاه استقلال 290 میلیارد و 500 هزار تومان بوده است. رقم پیشنهادی شرکت استیل آذین یکی از سه خریدار پرسپولیس 332 میلیارد و 666 میلیون و 666 هزار تومان بوده است. شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی نیوان ابتکار از زیرمجموعه های سایپا از دیگر خریداران باشگاه پرسپولیس 290 میلیارد تومان و شرکت بهنام پیشرو کیش نیز 329 میلیارد و 889 میلیون و 598 هزار و 880 تومان بوده است.

انصاری فرد در مورد این مزایده گفت : اگر بحث داشتن بدهی برای حضور در مزایده مطرح است باید گفت که برخی از این متقاضیان نیز بدهی دارند. وی افزود : متاسفانه پیش بینی هایم در حال رخ دادن است و حضور این دو شرکت خودروساز (ایران خودرو و سایپا) دقیقا همان دولتی بودن است و ای کاش اگر قرار است آنها بیایند بودجه را در اختیار وزارت ورزش قرار دهند تا خود آنها بهتر اداره کنند.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: این کار اصلا شبیه خصوصی سازی نیست. اگر نمی خواهند به فرد واگذار شود بهتر است یک نهاد تخصصی مثل وزارت ورزش مسئولیت اداره این دو باشگاه را داشته باشد. وی خاطرنشان کرد: وقتی قرار است بودجه دولتی بازهم برای این دو باشگاه هزینه شود چرا آن را بدهیم به دست خودروسازان که توانایی اداره باشگاه های خود را هم ندارند.

وی با انتقاد از شرایط پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: اگر کسی بیاید که این دو باشگاه را نشناسد مطمئن باشید به زودی شاهد نابودی سرخابی ها خواهیم بود. انصاری فرد خاطرنشان کرد: متاسفانه برای خصوصی سازی اصلا نظر کارشناسان را نخواستند و این برای آینده فوتبال ما بسیار خطرناک است.

وی در مورد شرایط بد پرسپولیس در فصل گذشته گفت: تغییرات زیاد و مشکلات روحی روانی به پرسپولیس آسیب زیادی زد و مطمئن باشید اگر بهترین تیم دنیا هم وضعیت پرسپولیس داشت ،همین نتایج را می گرفت. مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: هر مدیری که در پرسپولیس در این فصل راس کار آمد فقط دنبال نتیجه بود و اصلا به دنبال برنامه بلند مدت نبود. وی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و من نمی دانم چرا آقایانی مدیریت این تیم را برعهده گرفتند که هیچ شناختی از جایگاه پرسپولیس ندارند. کار تیم را به جایی رساندند که سرپرستی به این تیم آمد که نمی دانست در فوتبال سه تعویض مجاز است و دنبال کارت های تعویض بیشتر بود.

انصاری فرد خاطرنشان کرد: یک مدیر فوتبالی باید متخصص ورزش باشد تا بتواند شرایط باشگاه، کادرفنی و بازیکن را درک کند.

دیدگاه‌ها