کد خبر : 1241844 | 31 اردیبهشت 1394 ساعت 11:00 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

هانری: ممکن‌است‌استرلینگ‌فوتبالش‌را نابود‌کند

تیری هانری، مهاجم سابق آرسنال به رحیم استرلینگ هشدار داد که او با اختلافی که با لیورپول پیدا کرده، ممکن است فوتبالش را نابود کند.

هانری: ممکن‌است‌استرلینگ‌فوتبالش‌را نابود‌کند
به گزارش "ورزش سه"، قرمزها به تازگی پیشنهاد حقوق هفته ای 130 هزار پوند به او ارائه کردند که توسط ستاره انگلیسی، این پیشنهاد رد شد. او و مدیربرنامه‌هایش اخیرا چندین بار اعلام کرده اند که از شرایط فعلی در لیورپول راضی نیستند و این صحبت‌ها، با واکنش تند هواداران لیورپول نیز همراه شد.

هانری در مصاحبه با اسکای اسپورتس گفت:" فکر کنم همه ی ما می‌دانیم که استرلینگ مشاوران خوبی ندارد. نباید در مصاحبه با مطبوعات راجع به قرارداد صحبت کرد. باید به هواداران و باشگاهی که برایش بازی می‌کنید، احترام گذاشت. اگر می‌خواهید از لیورپول جدا شوید یا نه، وقتی تصمیمی مبنی بر رفتن یا ماندن می‌گیرید، فقط تصمیم بگیرید. آن را رسانه ای نکنید و در روزنامه‌ها پخش نکنید. می‌توان مدیر برنامه‌ها و مشاور را به عنوان مقصر معرفی کرد ولی این شما بودید که این کار را انجام داده ایم. باید این قدرت را داشته باشید که به مشاوران بگویید بس است، شما زندگی من را به تباهی می‌کشید، شما فوتبال من را به تباهی می‌کشید."

هانری درباره احتمال انتقال استرلینگ به آرسنال گفت:" او یک محصول خوب باشگاه لیورپول است که به کمک تیم ملی انگلیس خواهد آمد. خیلی خوشحال می‌شوم اگر او را در پیراهن آرسنال ببینم ولی او در حال حاضر با لیورپول قرارداد دارد. همه ی ما می‌دانیم که او اهل لندن است و ونگر نیز علاقه به جذب او دارد."

دیدگاه‌ها