کد خبر : 1241988 | 01 خرداد 1394 ساعت 12:32 | 62.5K بازدید | 0 دیدگاه

اکبرپور:

باید‌ به‌ منصوریان شانس‌ هدایت استقلال را داد

پیشکسوت استقلال می‌گوید بهتر است برای فصل آینده شانسی به منصوریان برای هدایت آبی‌پوشان پایتخت داده شود.

باید‌ به‌ منصوریان شانس‌ هدایت استقلال را داد
به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، علیرضا اکبرپور در پاسخ به این سوال که به نظرش بهتر است مربی فصل آینده استقلال داخلی باشد یا خارجی، اظها‌ر کرد: به نظرم اگر یک مربی خارجی خوب و با کارنامه را بیاورند بتوانند کار را پیش ببرند. البته پیدا کردن مربی خارجی به این راحتی نیست. خیلی از مربیان خارجی به دنبال دلالی هستند و در عین مربیگری به دلالی بازیکن هم مشغول هستند به همین دلیل باید یک مربی مشهور و با کارنامه بیاوریم در غیر این صورت همان مربی داخلی خیلی بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به گزینه‌های مطرح شده برای استقلال چیست، بیا‌ن‌ کرد: پرویز مظلومی قبلا در استقلال بوده و عملکردش را نشان داده است. او مربی خوبی است ولی به نظرم اگر به جوانان اعتماد شود، بهتر است. منصوریان در تیمی بدون تماشاگر و بدون حامی نتایج بسیار درخشانی را گرفته است و چرا نباید به او شانس حضور در استقلال داده شود؟

پیشکسوت استقلال در ادامه با اشاره به هم‌دوره‌ای بودنش با فرهاد مجیدی گفت: من با مجیدی هم‌دوره بودم و با هم در استقلال بازی کرده‌ایم. او فو‌تبا‌لیست خوب و با اخلاقی بود اما نمی‌دانم که در مربیگری مدرکی دارد یا نه. البته فکر می‌کنم مجیدی از آنهایی است که در مربیگری خیلی زود پیشرفت می‌کند. فکر می‌کنم که او توانایی کمک کردن به استقلال را دارد اما این که در این تیم موفق می‌شود یا نه را نمی‌دانم. یک سری از افراد مدیریت در وجودشان هست و نیاز به کسب تجربه ندارند ولی یک عده نیاز دارند که مراحل رشد را پله‌پله طی کنند. نمی‌دانم که مجیدی در دسته اول قرار می‌گیرد یا دسته دوم اما این را می‌دانم که او در دوران بازیگری‌اش در دسته اول قرار داشت و خیلی باهوش عمل می‌کرد.

اکبرپور در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به ادامه همکاری استقلال و امیر قلعه‌نویی چیست، عنوان کرد: در دو سال اخیر قلعه‌نویی نتوانست نتایج خوبی را به دست بیاورد و به نظرم بهتر است که این همکاری ادامه پیدا نکند. خوب است که قلعه‌نویی مدتی از استقلال برود و تجدید قوا کند. تماشاگران استقلال از این وضعیت این تیم اشباع شده‌اند و دوست دارند شوک جدیدی به تیم‌شان وارد شود. قلعه‌نویی مربی بزرگی است ولی فعلا خواسته هو‌اد‌ا‌ران چیز دیگری است. این صحبتم بر مبنای حرف‌های مردم در کوچه و خیابان است که به ما می‌گویند و خواهان تغییراتی در کادر فنی هستند.

دیدگاه‌ها