کد خبر : 1242038 | 01 خرداد 1394 ساعت 16:23 | 110.2K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی:

کسی را نمی‌توان به زور سرمزار حجازی برد

کاپیتان استقلال ادعا می کند روز گذشته سر مراز ناصر حجازی رفته است و امروز به دلیل مشکلات شخصی مجبور شده به مشهد برود.

کسی را نمی‌توان به زور سرمزار حجازی برد
رضا عنایتی در این باره به "ورزش سه" گفت: من روز گذشته سر مزار آقای حجازی رفتم. امروز هم به دلیل مشکلات شخصی مجبور شدم به مشهد بروم و اصلا نمی توانستم سفرم را کنسل کنم. واقعا اگر می توانستم حتما در مراسم بزرگداشت ایشان شرکت می کردم.

او در مورد این که هیچکدام از بازیکنان استقلال سر مزار مرحوم حجازی حاضر نشدند هم گفت: این موضوع اختیاری است و نمی توان کسی را به زور مجبور به کاری کرد. به هرحال مرحوم ناصر حجازی محبوب تمام اهالی فوتبال است و طبیعی است که اگر آنها در این مراسم حضور پیدا می کردند خیلی اتفاق بهتری می افتاد.
اما سوال بعدی ما از کاپیتان استقلال در مورد برکناری امیرقلعه نویی از سرمربیگری استقلال است. عنایتی در این باره هم می گوید: من در این باره نظر خاصی ندارم. به هرحال باشگاه استقلال هیئت مدیره دارد و آنها بهترین تصمیم را در این باره می گیرند. البته من این را باید بگویم که وقتی یک تیم نتیجه نمی گیرد معمولا انتقادها روی سرمربی زیاد می شود. فشارهای که شاید خیلی از آنها مخرب باشد. من فکر می کنم 90 درصد انتقادهایی که در فوتبال ایران می شود انتقادهای شخصی است و نتیجه اش تخریب یک نفر می شود.

او در مورد کسانی که از هم اکنون برای سرمربیگری در استقلال تلاش می کنند هم گفت: من از نیت کسانی که شما می گویید خبر ندارم. الان تکلیف خصوصی شدن باشگاه مشخص نشده است و طبیعی است که وقتی باشگاه صاحب ندارد، مذاکره با سرمربی جدید معنی ندارد. حالا اگر باشگاه واگذار هم نشود، طبیعتا اعضای هیئت مدیره می نشینند و کارنامه مربیان مورد نظرشان را بررسی می کنند ولی تا جایی که من می دانم تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: آقای افشارزاده بهترین حرف را زده و گفته که تا تکلیف خصوصی سازی انجام نشود، با هیچ مربی مذاکره نمی شود. این حرف کاملا کارشناسی است و حالا من دقیقا نمی دانم چرا گمانه زنی ها در مورد سرمربی جدید استقلال از هم اکنون به راه افتاده است.

دیدگاه‌ها