کد خبر : 1242119 | 02 خرداد 1394 ساعت 00:25 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

پیزارو: در بایرن می‌مانم

کلودیو پیزارو، مهاجم ذخیره بایرن مونیخ به ماندن در این تیم امیدوار است و دوست دارد اگر حتی مجبور شود بایرن را ترک کند، روزی دوباره به این تیم بازگردد.

پیزارو: در بایرن می‌مانم
به گزارش "ورزش سه"، کلودیو پیزارو در مصاحبه‌ای اظهار داشت:" باشگاه هنوز تصمیمی نگرفته و با من هم هیچ صحبتی نشده است. من همیشه گفته‌ام که از بودن در اینجا خیلی راحتم و کاملا راضی‌ام، هرچند فصل جاری فصل من نبود و کم بازی کردم. حالا اگر توافقی با بایرن صورت نگیرد، مجبورم روی پیشنهادات دیگرم فکر کنم."
چنانچه پیزارو در بوندسلیگا یک گل دیگر بزند، با رکورد 176 گل به جمع بازیکنان رکورددار گلزنی در آلمان خواهد پیوست، از جمله کلاوس آلوفس و دیتر مولر. اما او در فصل جاری بوندسلیگا مدتی را با مصدومیت دست به گریبان بود و مجموعا فقط در 16 بازی به میدان رفت.
قرارداد این بازیکن 36 ساله اهل پرو با بایرن امسال به پایان می‌رسد. وی افزود:" شرایط مثل دو سال گذشته است. هر بار فصل که تمام می‌شد قراردادم را برای یک سال دیگر تمدید می‌کردم. مسلما امکان ترک باشگاه وجود دارد، ولی تا الان هنوز تکلیف من روشن نیست. من و خانواده‌ام تصمیم‌گرفته‌ایم در شهر مونیخ بمانیم. حتی اگر برای مدتی مجبور شوم در باشگاه دیگری بازی کنم، اما بعد از آن باز به مونیخ بازخواهیم گشت."

دیدگاه‌ها