کد خبر : 1242132 | 02 خرداد 1394 ساعت 08:46 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: شرایط پرسپولیس برابر الهلال خوب نبود

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس در دیدار رفت با الهلال عربستان خوب نبود و امیدوارم در بازی برگشت وضعیت سرخپوشان بهتر شود.

درخشان: شرایط پرسپولیس برابر الهلال خوب نبود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، حمید درخشان درباره ارزیابی‌اش از بازی برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: امیدوارم در بازی برگشت تدابیر بهتری اندیشیده شود و پرسپولیس بتواند با ارائه بازی بهتر، نتیجه بگیرد. بازیکنان باید در بازی برگشت تمرکز داشته باشند و با دست پر از زمین خارج شوند.

وی درباره دیدار رفت که با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد، تاکید کرد: نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. پرسپولیس در آن مسابقه شرایط خوبی نداشت و داور هم به ما کمک کرد که نتیجه بگیریم. امیدارم پرسپولیس در بازی برگشت هم دست پر از عربستان برگردد.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص نقاط ضعف پرسپولیس، یادآور شد: خود برانکو به مشکلات تیم واقف است و نیازی نیست من چیزی بگویم. همانطور که گفتم لازمه نتیجه گرفتن پرسپولیس در بازی برگشت، داشتن تمرکز است.

درخشان همچنین در خصوص رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و محکومیت وی و تبرئه نعیم سعداوی، گفت: تا جایی که من می‌دانم هم من جریمه شدم هم سعداوی. جالب است؛ یکی دیگر به تلفن ما زنگ می‌زند و صحبت می‌کند، من جریمه می‌شوم. نیازی به صحبت کردن من نیست. اگر مرا محکوم کرده‌اند، حتما دلیل داشته‌اند!

دیدگاه‌ها