کد خبر : 1243260 | 07 خرداد 1394 ساعت 15:47 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات پرسپولیس: مدیریت، تغییر کادرفنی و بازیکن بی‌کیفت

شاهرودی: حاتمی نقطه ضعف پرسپولیس بود

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است اشتباهات فردی پرشمار بابک حاتمی که در نیم فصل به این تیم اضافه شده باعث شد سرخپوشان در ریاض نتیجه را به الهلال واگذار کنند.

شاهرودی: حاتمی نقطه ضعف پرسپولیس بود
به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی در ابتدا با تمجید از بازی تاکتیکی الهلالی‌ها گفت: الهلال یکی از تیم‌های ریشه دار و قدرتمند آسیا است که حتی در زمان بازی ما هم خیلی قوی بود. در بازی رفت هر طور بود، پرسپولیس بازی را برد اما نتوانست در بازی برگشت به خوبی از گلی که زده بود، دفاع کند.

مدافع چپ سابق پرسپولیسی‌ها در ادامه نیز انتقادی به برانکو وارد می‌کند و می‌گوید: بزرگترین اشتباه برانکو این بود که به تیمش دستور دفاعی داده بود و با این روش از همان ابتدا مشخص بود که الهلال بوی گل می‌دهد. پرسپولیس از نیمه خودش جلوتر نمی‌رفت و انگار همه بازیکنان به سوشا مکانی چسبیده بودند.

وی ادامه داد: در آخر این فشردگی دفاع هم جواب نداد و از عمق دفاع و بین مدافع راست و وسط 2 گل وارد دروازه پرسپولیس شد.

رضا شاهرودی در ادامه نقد فنی‌اش از این بازی درباره عملکرد بابک حاتمی در این بازی گفت: متاسفانه حاتمی که در نیم‌فصل با سروصدای زیادی به پرسپولیس آمد، در بازی‌های اخیر نقطه ضعف پرسپولیس بود. درخشان این بازیکن را خیلی دوست داشت و اصرار اشتباهی برای آوردنش داشت اما پرسپولیس مقابل الهلال از همین ناحیه ضربه خورد. پرسپولیس اصلا فصل خوبی نداشت اما دیگر نباید به آن فکر کنیم. همه چیز دست به دست هم داد. از مدیریت بگیر تا تغییر کادرفنی و بازیکنان بی‌کیفیت. هر مقطع از فصل کار طوری پیش می‌رفت که یک تیم ضعیف وارد زمین می‌شد.

شاهرودی در پایان گفت: اگر منطقی بخواهیم نگاه کنیم برانکو فرصتی نداشت تا پرسپولیس را آماده کند و شرایط را تغییر دهد. این تیم از نظر بدنی و فنی مشکل داشت و برانکو نتوانست به اهداف تاکتیکی‌اش برسد. اصلا آوردن برانکو در این مقطع اشتباه بود. او باید یا در تعطیلات نیم‌فصل می‌آمد و یا اینکه برای فصل بعد به پرسپولیس می‌آمد.

دیدگاه‌ها