کد خبر : 1243295 | 07 خرداد 1394 ساعت 17:43 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

در یک کنفرانس خبری عنوان شد

پلاتینی : یوفا انتخابات ریاست فیفا را تحریم نمیکند

میشل پلاتینی، رئیس یوفا، در نشست خبری امروز خود گفت که از بلاتر خواسته تا از انتخابات ریاست فیفا کناره گیری کند.

پلاتینی : یوفا انتخابات ریاست فیفا را تحریم نمیکند
به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته و با دستگیری چند عضو مهم کمیته اجرایی فیفا توسط پلیس سوئیس، فشارها روی سپ بلاتر، رئیس فعلی فیفا برای به تعویق انداختن انتخابات ریاست فیفا که قرار است فردا برگزار شود شدت گرفته است.

امروز میشل پلاتینی وارد سوئیس شد تا نشست مهمی با سایر اعضای اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برگزار کند. در پایان این نشست، رئیس یوفا در کنفرانسی خبری به خبرنگاران گفت:" به عنوان کسی که سالهاست با فیفا همکاری دارد، بخاطر اتفاق تلخ روز گذشته احساس ناخوشایندی دارم و حس یک فرد مریض به من دست داده است.امروز نشست مهمی برگزار کردیم و با نظر تعداد بسیار زیادی از اعضای یوفا تصمیم بر این شد تا انتخابات ریاست فیفا تحریم نشده و در عوض همه به پرنس علی، رقیب بلاتر رای بدهیم. دیگر دوران ریاست بلاتر به سر آمده و در یوفا کسی نمی خواهد که باز هم او ریاست فیفا را بر عهده داشته باشد."

پلاتینی ادامه داد:"من امروز در دیداری رودررو و بصورت دوستانه به بلاتر توصیه کردم تا استعفا بدهد . به او گفتم نگاه کن سپ، ما از سال 1998 کارمان را در فیفا شروع کردیم و بخاطر آینده فیفا اینجا هستم تا از تو بخواهم که این پست را ترک کنی. به عنوان یک دوست از تو چنین تقاضایی دارم اما او به من گفت که دیگر خیلی دیر شده است."

از پلاتینی سوال شد که در صورت برنده شدن بلاتر در انتخابات، ممکن است یوفا تورنمنت های وابسته به فیفا را تحریم کند که او گفت:" هر چیزی امکان دارد."

دیدگاه‌ها