کد خبر : 1243443 | 08 خرداد 1394 ساعت 16:50 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

دل بوسکه: رئال با بنیتس تیم بهتری خواهد شد

ویسنته دل بوسکه در نشست خبری امروز خود، یک بار دیگر به تمجید از رافا بنیتس، جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال پرداخت.

دل بوسکه: رئال با بنیتس تیم بهتری خواهد شد
به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام برکناری آنچلوتی از سرمربیگری رئال، بسیاری شانس رافا بنیتس برای تصدی این پست را بالاتر از سایر گزینه ها می دانند. این مربی روز گذشته خبر جدایی خود از ناپولی را نیز تایید کرد تا یک قدم دیگر به نیمکت رئال نزدیک تر شود.

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا که در یک نشست خبری شرکت کرده بود، در مورد بنیتس و جانشینی احتمالی او بجای آنچلوتی گفت:" آنچلوتی را خیلی خوب درک می کنم. با او پس از برکناری اش از رئال گفتگو کردم. او کار بزرگی در رئال انجام داد و همواره مصلحت باشگاه را در نظر داشت.
بنیتس هم یکی از بهترین مربیان حال حاضر دنیاست. فکر می کنم با او رئال به تیم بهتری تبدیل شود.او آماده هدایت رئال است و برای مشکلات کنونی باشگاه، یک راه حل مناسب خواهد بود."

دل بوسکه در مورد فینال کوپا دل ری بین بارسا و بیلبائو و سوت های احتمالی در هنگام پخش سرود ملی اسپانیا گفت:" صحیح این است که هواداران دو تیم در هنگام پخش سرود ملی سوت نزنند. سرود ملی هر کشوری نشانه هویت آن کشور است. در مورد فینال هم باید بگویم که بازی جذابی خواهد شد. بارسا شانس اول قهرمانی است ولی در فینال هر اتفاقی ممکن است بیفتد."

و حضور بارسا در فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس :" امیدوارم بارسلونا قهرمان شود. اینگونه؛ با سویایی که قهرمان لیگ اروپا شده ،سلطه اسپانیا بر فوتبال اروپا کامل خواهد شد."

دیدگاه‌ها