کد خبر : 1243448 | 08 خرداد 1394 ساعت 17:33 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

در قم نمی مانم

کلانتری: جو صبا زیرآب زنی بود

ایوب کلانتری هافبک صبا در نیم فصل اول بازی های خوبی برای این تیم انجام داد اما به دلیل مسائل انضباطی بازی های آخر را از دست داد.

کلانتری: جو صبا زیرآب زنی بود
ایوب کلانتری بعد از پایان فصل در مورد مشکلات بازی های آخر لیگ به "ورزش سه" گفت:در ابتدای فصل کادرفنی تیم خوبی را جمع و جور کرده بود و از لحاظ تاکتیکی و رفاقتی تیم خیلی خوبی داشتیم اما در نیم فصل دوم جو تیم زیرآب زنی شد. در نیم فصل دوم بعضی ها به فکر بازی های خودشان بودند و کسی به فکر بچه ها نبود و بچه ها احساس خطر می کردند. در نیم فصل اول 23 امتیار گرفتیم و تمام تیم ها جلوی ما احساس خطر می کردند. در نیم فصل اول باوجود اینکه پولی نمی گرفتیم اما به خاطر رفاقت با جان و دل بازی می کردیم.

کلانتری ادامه می دهد :  در نیم فصل دوم جوی درست شده بود که هیچ کس دوست نداشت، بازی کند.در نیم فصل آقای مرفاوی و الهامی تیمی همدل درست کرده بودند. در نیم فصل اول پول نمی گرفتیم و کسی هم زور نمی گفت و برای بازیکن احترام قائل بودند. در نیمه دوم فصل  اتفاقات خوبی برای تیم نیفتاد.

او در مورد شرایط خودش و بازی نکردنش در اواخر لیگ گفت:من مشکل فنی نداشتم و در نیم فصل خیلی تاثیرگذار کار کردم اما در نیم فصل دوم حرف هایی علیه من زده شد و به کادر فنی اطلاعات غلط دادند و آنها هم باور کردند. صحبت کردن من هم فایده نداشت و جلوی چشم خودمان علیه ما صحبت می کردند.

کلانتری در مورد اینکه تارتار گفته،آخر فصل در مورد او صحبت می کند هم گفت: فکر نمی کنم ایشان حرفی برای گفتن داشته باشند چون  صبا نیم فصل دوم چیز خاصی نداشت. اگر ایشان فصل آینده هم در صبا باشند قطعا در این تیم نمی مانم.

دیدگاه‌ها