کد خبر : 1246898 | 26 خرداد 1394 ساعت 15:35 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

آل‌نعمه: کسی از باشگاه فولاد تماسی نگرفته

مدافع فولادخوزستان از اینکه باشگاه شان سروشکلی به خود گرفته است، خوشحال است.

آل‌نعمه: کسی از باشگاه فولاد تماسی نگرفته
به گزارش "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه در مورد اژدری مدیرعامل جدیدشان گفت: خدا را شکر این جریانات بیشتر از این طول نکشید و آقای اژدری به عنوان مدیرعامل انتخاب شد. بالاخره او 6، 7 سال است که در باشگاه فولاد فعالیت می‌کند. به شخصه چند سال پیش با او کار کردم البته به عنوان مدیرعامل، او شناخت کافی از مجموعه دارد و می‌ داند این مجموعه پشتوانه ای به اسم هوادار دارد. از بازیکنانی که دارند در فولاد کار می‌ کنند، شناخت کافی دارد. انشاالله که در فولاد باز هم موفق باشد.

او در مورد اینکه هنوز برنامه اش برای فصل آینده مشخص نیست ادامه داد: هنوز کسی از باشگاه فولاد تماسی نگرفته و من نمی‌ دانم برنامه شان دقیقا از چه قرار است. بنابراین من هم تکلیف برای لیگ پانزدهم معلوم نیست.

این بازیکن در مورد تمدید قرارداد اسکوچیچ نظرش را اینگونه بیان کرد: من هم از رسانه ها شنیدم که اسکوچیچ قرارداد دارد. امیدوارم در این تیم کارش را ادامه دهد. او از محبوبیت خوبی بین هواداران برخوردار است و با آن کمبود بازیکن نتایج خوبی کسب کرد. همین که ما دغدغه مربی نداریم خودش یک لطف بزرگ است. در حال حاضر دراگان اسکوچیچ بهترین گزینه برای فولاد است زیرا شناخت کافی دارد و فکر کنم او می‌ تواند به فوتبال خوزستان کمک کند.

دیدگاه‌ها