کد خبر : 1246943 | 26 خرداد 1394 ساعت 18:05 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مربی استقلال مشخص شود

پورحیدری: حتما اعضای جدید ورزشی هستند

منصور پورحیدری مربی سابق استقلال که 6 سال در باشگاه به عنوان اعضای هیات مدیره فعالیت داشت. در لیست جدید هیات مدیره جای ندارد.

پورحیدری: حتما اعضای جدید ورزشی هستند
پورحیدری به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: معلوم بود که قرار است در هیات مدیره تغییراتی به وجود بیاید. به هر حال تعداد اعضای هیات مدیره هم زیاد بود. من در سه دوره هیات مدیره حضور داشتم. قرار نبوده که من مادام العمر در اعضای هیات مدیره باشم. ولی هر زمان استقلال از من کمکی بخواهد، وظیفه ام است که هر کاری از دستم بر می آید انجام دهم.

او ادامه داد: من به غیر از آقای کرد نوری که اولین مدیر عامل استقلال بعد از انقلاب بود و آقای نجف نژاد . بقیه اعضا را نمی شناسم ولی امیدوارم که این افراد حتما ورزشی باشند یا تجربه مدیریت ورزشی داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم برنامه ریزی و اسپانسر برای استقلال مهیا شود تا این تیم بتواند توقعاترا برآورده کند.

پورحیدری در مورد ممانعت باشگاه نفت از حضور منصوریان در استقلال، گفت: این حق مسلم نفتی ها است که در حالی که تیمشان در دو جام فینالیست بود و در مرحله یک هشتم پایانی رقابتهای آسیایی هم شرایط حساسی دارد، او را حفظ کنند.

او در پایان گفت: حالا که اعضای هیات مدیره استقلال انتخاب شدند باید هرچه زودتر تکلیف آوردن مربی خارجی یا داخلی را مشخص کنند. چون استقلال دارد زمان را از دست می دهد.

دیدگاه‌ها