کد خبر : 1249371 | 08 تیر 1394 ساعت 14:58 | 44.9K بازدید | 14 دیدگاه

آقایان در این ماه رمضان راستش را بگویند

علی‌عسگر: در لیست برانکو بودم اما باشگاه نه!

حمید علی عسگر در برابر مصاحبه ها و خبرهایی که در چند روز گذشته مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس واکنش نشان داد.

علی‌عسگر: در لیست برانکو بودم اما باشگاه نه!
حمید علی عسگر بازیکن پرسپولیس در خصوص تمام اتفاقات چند روز گذشته با "ورزش سه" گفت و گویی انجام داد:

حرمت پیراهن پرسپولیس را می دانم
متاسفانه باید حرف هایم را بزنم. من خیلی دوست داشتم راحت،بی دردسر و بدون سروصدا از پرسپولیس جدا شوم. من 8 سال در این تیم بازی کردم و نگه داشتن حرمت پیراهنی که پوشیدم و هواداران برایم به اندازه حرمت نان و نمک است.

انگار که من غریبه هستم
اما در این چند روز برخوردهایی دیدم و مصاحبه هایی انجام شده که نمی توانم آنها را هضم کنم. البته برخوردها را هضم کردم اما طوری با من برخورد کردند که انگار من غریبه هستم.اما مصاحبه ها را نمی توانم هضم کنم.من 8 سال در پرسپولیس بازی کردم و با سابقه ترین بازیکن پرسپولیس هستم و با این هواداران زندگی کردم.

در لیست برانکو بودم
لیست آقای برانکو قبل از اینکه به ایران بیایند مشخص بود و از باشگاه به من زنگ زدند و گفتند، سر تمرین برو. اما نمی دانم در این یکی، دو روز چه اتفاقی افتاده و طوری با من برخورد کردند که خودم هم نمی خواهم بمانم.اتفاقاتی که از دیروز افتاده خیلی چیزها را به من نشان داده است. آقایانی که ادعای می کنند که آدم های درستی هستند حداقل در این ماه عزیز جرات داشته باشند راستش را بگویند. اینکه من در پرسپولیس نمی مانم تصمیم خودم است ولی اینکه بخواهند مصاحبه کنند که من در لیست برانکو مبودم به شعور هواداران توهین می کنند. از 10 روز پیش لیست برانکو مشخص بود اما در یکی، دو روز اتفاقاتی افتاد که من را جذب نکردند و خبر داشتم که هیات مدیره من و سه بازیکن دیگر را نمی خواهند. این اتفاقات که در باشگاه افتاده مدیریتی است نه فنی.

برانکو را مجبور کردند
من از هواداران رخصت می گیرم و می روم. اما کسانی که مدعی هستند من در لیست برانکو نبودم در این ماه مبارک رمضان با ادعای مسلمانی که دارند،واقعیت ها را بگویند. برانکو را مجبور کردند من را جذب نکند و از خیر من بگذرد. به وقتش بیشتر حرف هایم را می زنم.

دیدگاه‌ها