کد خبر : 1249440 | 08 تیر 1394 ساعت 19:15 | 103.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین استقلال

طالب لو و رحمتی آشتی کردند

آشتی کنان وحید طالب لو و سیدمهدی رحمتی دو دروازه‌بان استقلال مهمترین خبر امروز آبی‌پوشان است.

طالب لو و رحمتی آشتی کردند
به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پیش از حضور رحمتی و در کنار کادرفنی حلقه اتحاد زدند. بعد از این موضوع بازیکنان دور زمین دویدن و بدن هایشان را گرم کردند.

* پرویز مظلومی برای اولین بار امروز با لباس ورزشی وارد زمین شد تا تمرینات با جدیت بیشتری برگزار شود.

* حضور فرزاد مجیدی به عنوان دستیار پرویز مظلومی از نکات جالب تمرین بود. او در کنار مجید صالح و محمد نوازی در بیشتر دقایق عملکرد آبی‌پوشان را زیرنظر گرفت.

* مهدی رحمتی حدود 40 دقیقه بعد از شروع تمرین با لباس شخصی به زمین شماره 2 آزادی آمد که با استقبال خوب تماشاگران و البته خبرنگاران همراه شد. او سپس روی نیمکت نشست و با خبرنگاران و عکاس تمرین را تماشا کرد.

* در تمرین امروز بهنام برزای و میثم مجیدی به تمرینات اضافه شدند که این موضوع باعث شده تمرینات شکل جدی تری به خود بگیرد.

*آرش برهانی، علیرضا رمضانی و محسن کریمی به صورت انفرادی تمرین کردند نکته جالب کنایه مهدی رحمتی به برهانی بود که به شوخی به او گفت تو هنوز تمرین شروع نشده مصدوم شدی که برهانی با خنده ماجرا را تمام کرد.

* بازیکنان استقلال امروز دقایقی زیرنظر مجید صالح و البته فرزاد مجیدی کار با توپ را تمرین کردند که بیشتر به پاس های تک ضرب مربوط می‌ شد.

* استقلالی ها به دو تیم زرد و نارنجی تقسیم شدند یک تیم باید با پاس های تک ضرب توپ را در اختیار هم تیمی هایش نگه می‌ داشت و تیم دیگر باید توپ را از زیر پای حریف درمی آورد تا جای تیم مدافع و مهاجم عوض شود.

* در اواخر تمرین آرش برهانی و پرویز مظلومی، رحمتی و طالب لو را که اختلافی دیرینه از گذشته داشتند، پیش هم بردند و این دو را با هم آشتی دادند تا فضای تمرین استقلال گل و بلبلی بشود.

دیدگاه‌ها