کد خبر : 1249555 | 09 تیر 1394 ساعت 12:57 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

علیرضا رحیمی و یک ٣-٠ دیگر

​از رحمان احمدی تا مارتین موتومبا

صرف‌نظر از آنکه در سقوط انضباطی راه‌آهن به لیگ یک، سهم تقصیرکاری علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه چقدر بود این مدیر اصفهانی برای دومین بار ظرف چهار سال اخیر باید دردسرهای استفاده تیمش از یک بازیکن غیر‌مجاز را به جان بخرد.

​از رحمان احمدی تا مارتین موتومبا
به گزارش "ورزش سه"، سال 2011 بود که سپاهان به خاطر استفاده از رحمان احمدیِ دوکارته در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد سه بر صفر بازنده شد تا با وجود پیروزی فنی در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل حریف قطری از صعود به نیمه نهایی بازبماند.

آن زمان مدیرعامل باشگاه اصفهانی کسی نبود جز علیرضا رحیمی. نزدیک به چهار سال بعد از آن اتفاق تلخ، دردسرهای استفاده از یک بازیکن غیرمجاز یک مرتبه دیگر گریبان این مدیر اصفهانی را گرفت.

این بار راه‌آهن به خاطر استفاده از مارتین موتومبا که خارج از محدوده مجاز نقل و انتقالات با این تیم قرارداد بسته بود در پنج مسابقه بازنده اعلام شد تا تیمی که چهل و پنج روز پیش به صورتی معجزه‌آسا از سقوط نجات یافته بود به شکلی دراماتیک راهی لیگ یک شود.

اگر مرتبه قبل کمیته انضباطی AFC با بازنده اعلام نمودن سپاهان حکم به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا داد این بار کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با سه بر صفر کردن نتایج 5 دیدار راه‌آهن به نفع حریفان حکم به لیگ یکی شدن این تیم داد تا کابوس حضور بازیکن غیرمجاز در ترکیب دست بردار علیرضا رحیمی نباشد.

دیدگاه‌ها