کد خبر : 1249629 | 09 تیر 1394 ساعت 16:30 | 50.7K بازدید | 5 دیدگاه

در صورت پیوستن دخیا

خطر نیمکت نشینی دائمی کاسیاس در رئال

رافا بنیتس از جمله مربیانی است که به سیستم چرخشی در دروازه تیم هایش اعتقادی ندارد.

خطر نیمکت نشینی دائمی کاسیاس در رئال
به گزارش "ورزش سه"، هر اندازه رافا بنیتس، سرمربی جدید رئال مادرید علاقمند است تا به بازیکنان اصلی اش در برخی بازی های کم اهمیت استراحت بدهد، به اینکه از دو دروازه بان اول و دوم خود بصورت متناوب استفاده کند اعتقادی ندارد و این را در تیم های قبلی خود نشان داده است.
بنیتس زمانی که در والنسیا بود، کانیزارس دروازه بان همیشه ثابت او بود، در لیورپول ابتدا دودک در چارچوب دروازه لیورپول می ایستاد و پس از جذب رینا، او همواره دروازه بان فیکس قرمزهای آنفیلد محسوب می شد.

در رئال مادرید، دو فصل پیش آنچلوتی تصمیم گرفت تا از کاسیاس در لیگ قهرمانان و جام حذفی استفاده کند و دیگو لوپز نیز در لالیگا فیکس بازی می کرد. فصل گذشته دیگو سیمئونه و انریکه در اتلتیکو و بارسا از چنین سیستمی درون دروازه خود استفاده کردند.

بنیتس معتقد است که به دروازه بان اول باید همیشه اعتماد و اطمینان لازم را داد.بدین ترتیب درصورتیکه داوید دخیا به رئال بپیوندد و کاسیاس هم در این تیم بماند، دخیا دروازه بان اول رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان خواهد بود و کاسیاس تنها در کوپا دل ری به میدان خواهد رفت.اگر رئال همچون فصل گذشته خیلی زود از این رقابت ها کنار رود، خطر نیمکت نشینی تا انتهای فصل، کاسیاس را تهدید می کند.

دیدگاه‌ها