کد خبر : 1249671 | 09 تیر 1394 ساعت 19:21 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیاست ما جوان کردن تیم است

اژدری‌زاده: با اسکوچیچ کاملا هماهنگیم

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان می گوید براساس تفکرات و سلیقه اسکوچیچ در بازار نقل و انتقالات شرکت کرده ایم و به فعالیت خود ادامه می دهیم.

اژدری‌زاده: با اسکوچیچ کاملا هماهنگیم
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اژدری زاده در رابطه با شرایط تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات گفت: بر اساس نظر آقای اسکوچیچ تا کنون در نقل و انتقالات پیش رفتیم، حسین مالکی، مهدی دغاغله و حسین ابراهیمی سه بازیکنی بودند که تاکنون جذب کرده ایم، در دو سه پست دیگر نیز نیاز داریم که به زودی اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد:تیم در حال حاضر در کردان کرج اردو زده است و دیروز هم در یک بازی دوستانه به پیروزی رسید، براساس سیاستی که داشتیم تصمیم به جوان کردن تیم گرفتیم و تاالان هم موفق بودیم، البته کاملا مشخص است که هر مربی برنامه های تاکتیکی و اهداف خود را دارد و ما هم طبق برنامه های اسکوچیچ پیش می رویم و کاملا با او هماهنگ هستیم.

سرپرست باشگاه فولاد در ادامه راجع به ادامه همکاری مهرداد جماعتی گفت: مهرداد از بازیکنان فولاد است که سالها و از پایه ها به اینجا رسیده و حضور بازیکنی همچون او برای ما بسیار مهم است، امروز عصر با وی جلسه ای داشتم و به صحبت هایی با یکدیگر پرداختیم و متفق القول بر این تصمیم بودیم که وی در فولاد حفظ شود و ادامه دهد، بهرحال هم خودش، هم ما و هم اسکوچیچ مایل به ادامه همکاری هستیم، اما برای این ادامه همکاری کمی باید با یکدیگر تعامل داشته باشیم.

وی در پایان راجع به وضعیت بختیار رحمانی گفت: وضعیت بختیار هم بنا به گفته آقای تاج به گونه ای است که وی قطعا باید در یکی از تیم های نظامی توپ بزند و یقینا نمی توانیم وی در لیگ پانزدهم در اختیار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها