کد خبر : 1249677 | 09 تیر 1394 ساعت 19:44 | 59K بازدید | 11 دیدگاه

استقلال خانه ام است و با تیمی مذاکره نکردم

خسرو حیدری: مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم

خسرو حیدری امروز در حالی برای مذاکره با استقلال در ساختمان این باشگاه حاضر شد که ظرف 48 ساعت آینده قراردادش را با آبی پوشان تمدید خواهد کرد.

خسرو حیدری: مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم
بازیکن باتجربه استقلال در گفتگو با "ورزش سه"، درباره مذاکرات امروزش با استقلال گفت: جلسه خوبی در باشگاه استقلال داشتم و درباره شرایط مختلف همکاری صحبت کردیم. برخی خواسته ها داشتم که مربوط به مطالبات فصل گذشته ام می شد و مسوولان هم اعلام کردند به زودی آن را برطرف خواهند کرد.

وی ادامه داد: استقلال خانه ام و هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم با تیم دیگری مذاکره کنم. امیدوارم در این فصل روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم و با فراهم شدن شرایط ظرف یکی دو روز آینده قراردادم را رسما امضا خواهم کرد.

خسرو حیدری ادامه داد: من همه چیزم را از استقلال دارم و اگر اکنون پیراهن تیم ملی را برتن دارم به واسطه حضورم در استقلال بوده. اکنون نیز امیدوارم روزهای خوبی در فصل آینده در کنار استقلال داشته باشم.

حیدری در پایان با تمجید مسوولان استقلال در نقل و انتقالات گفت: شرایط خیلی بهتر شده و باشگاه تا به اینجا موفق شده بازیکنان خوبی را جذب کند. ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه که می تواند در فصل پیش رو به موفقیت استقلال کمک کند. من هم طی روزهای آینده قراردادم را با استقلال به امضا خواهم رساند و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار خواهم گرفت.

دیدگاه‌ها