کد خبر : 1249686 | 09 تیر 1394 ساعت 20:38 | 71K بازدید | 0 دیدگاه

افشاگری بی سابقه نایب رییس فدراسیون والیبال روسیه؛

شیپولین: مردم را احمق فرض نکنید

نایب رییس فدراسیون والیبال روسیه بعد از اینکه ورونکو استعفا کرد صحبت هایی جنجالی علیه وی کرد.

شیپولین: مردم را احمق فرض نکنید
به گزارش "ورزش سه"، مثل اینکه نفرات زیادی منتظر استعفای ورونکو بودند تا انتقادات خود را به سوی او سرازیر کنند. یکی از این افراد شیپولین بود که بعد این اتفاق دست به افشاگری هایی بی سابقه زد.

گنادی شیپولین، نایب رییس فدراسیون والیبال روسیه پس از استعفای سرمربی کنونی گفت: «آندری ورونکو، سرمربی فعلی تیم ملی والیبال روسیه از این تیم استعفا داد و دیگر سرمربی تیم ما نخواهد بود. در حال حاضر بهترین گزینه سرمربی گری برای تیم ملی روسیه ولادیمیر آلکنو که همراه با تیم قهرمان المپیک 2012 شد، محسوب می شود.»

او در مورد دلیل فدراسیون برای قطع همکاری با سرمربی کنونی گفت: «روسیه در 10 بازی شکست خورد و این در تاریخ والیبال ما بی سابقه است. بازیکنان ما هم دیگر نمی خواهند با او و کادر مربی گری کار کنند. البته این امر تنها مرتبط با امسال نیست. سال های گذشته هم بازیکنان با او مشکل داشتند. او نه احترامی برای همکارانش و نه علاقه مندان والیبال روسیه قائل می شود. شما نمی توانید مردم را احمق فرض کنید و آنها را گول بزنید!»

انتقادات تا جایی ادامه داشت که شیپولین اعتراف کرد: « من اولین بار است که در همچین شرایطی قرار گرفته ام. من اصلا نمی دانم چه کسی تیم را هدایت می کرد؟! سرمربی یا شخص دیگری؟! او اصلا شرایط را درک نمی کرد و نمی توانست ارتشش را فرماندهی کند.او می گفت دمیتری موزرسکی مصدوم است و باخت را گردن او می انداخت. مگر در تیم بازیکن دیگری وجود نداشت؟ مگر روسیه فقط موزرسکی دارد و بدون او تیم روسیه تمام می شود؟ ما مسابقات زیادی بدون او را هم پیروز شده ام.»

دیدگاه‌ها