کد خبر : 1250358 | 13 تیر 1394 ساعت 18:15 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرستی من موضوع مهمی نیست

پورحیدری: کار استقلال در نقل‌و‌انتقالات تمام‌نشده

عضو کمیته فنی استقلال از عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات راضی است.

پورحیدری: کار استقلال در نقل‌و‌انتقالات تمام‌نشده
منصور پورحیدری در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می کنم تا این لحظه استقلال عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته است و موفق شده بازیکنان خوبی هم جذب کند. البته این را هم باید بگویم استقلال هنوز کار زیادی تا پایان فصل نقل و انتقالات دارد و باشگاه دارد تلاش می کند که بازیکنان مورد نظر کادرفنی را جذب کنند.

او در مورد این که عده ای می گویند بازیکنانکه استقلال جذب کرده است تجربه نداند هم گفت: به هرحال این بازیکنان به استقلال آمده اند تا با تجربه بشوند. باید کمی میانگین سنی تیم را پایین می آوردیم ولی باید از این تیم حمایت شود تا کارها روی روال بیفتد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا او در بستن تیم دخالت می کند یا نه هم گفت: آنطور که فکر کنید من در مورد هر  بازیکنی نظر می دهم نه ولی به هرحال اگر سوالی بشود من پاسخ می دهم. به هرحال پرویز مظلومی اولویت یک، دو و سه دارد و باشگاه دارد طبق نظر ایشان تیم را آماده می کند.

پورحیدری حاضر نیست در مورد صحبت های علی فتح الله زاده که گفته بود استقلال با این تیم بستن قهرمان نمی شود صحبتی کند: من دوست ندارم به این سوال پاسخ بدهم. به هرحال ایشان نظرش را گفته که البته محترم است ولی من نباید جواب این صحبت ها را بدهم.

او در پایان در مورد سرپرستی اش در استقلال گفت: این موضوع الان مهم نیست. الان باید کارمان را در فصل نقل و انتقالات انجام بدهیم و بعد از آن می توانیم در مورد سرپرستی من در باشگاه استقلال صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها