کد خبر : 1250410 | 13 تیر 1394 ساعت 23:09 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

جروم بواتنگ: جشن قهرمانی بایرن پرشور نبود

مدافع ملی‌پوش باواریایی‌ها معتقد است جشن قهرمانی امسال تیمش که 24 ماه مه در بالکن شهرداری مونیخ برگزار شد، در مقایسه با سال‌های گذشته پرشور نبود.

جروم بواتنگ: جشن قهرمانی بایرن پرشور نبود
به گزارش "ورزش سه"، جروم بواتنگ به "بیلد" گفت:" کاش بهتر کار کرده بودیم. جشن قهرمانی‌مان هم شور و هیجان لازم را نداشت؛ چونکه به عقیده من حذف از جام حذفی و چمپیونزلیگ حس ناامیدکننده‌ای در ما به وجود آورده بود که رهایمان نمی‌کرد. قهرمانی‌مان در بوندسلیگا تعجبی نداشت اما ای کاش بیشتر از خودمان کار کشیده بودیم. قول می‌دهم سال آینده جبران کنیم."
صحبت که به اینجا رسید، خبرنگار "بیلد" محاسبه کرد چنانچه بواتنگ بتواند پنج سال دیگر در بالاترین سطح فوتبال بازی کند و هر فصل سه جام برنده شود به اضافه یک جام قهرمانی جام ملت‌های اروپا و قهرمانی جام جهانی، در مجموع 17 عنوان قهرمانی به افتخاراتش اضافه خواهد شد. بواتنگ با خنده پاسخ داد:" تا حالا اینطوری محاسبه نکرده بودم. حالا چرا پنج سال؟ شاید بیشتر بتوانم در سطوح بالای فوتبال بازی کنم. اگر این احتمال محقق می‌شد و 17 جام می‌بردیم، عالی بود. چرا که من عاشق عدد 17 هستم. ولی خارج از شوخی این آمار و ارقامی که ارائه دادید واقع‌بینانه نیست."

دیدگاه‌ها