کد خبر : 1251066 | 18 تیر 1394 ساعت 00:20 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماگات:بهتر است شواین‌اشتایگربایرن را ترک کند

سرمربی سابق بایرن مونیخ ضمن انتقاد از شفاف نبودن مفاد قرارداد گواردیولا، به شواین‌اشتایگر هم پیشنهاد کرد بایرن را ترک کند.

ماگات:بهتر است شواین‌اشتایگربایرن را ترک کند
به گزارش "ورزش سه"، فلیکس ماگات بار دیگر علیه پپ گواردیولا موضع گرفت:" باید کاپ قهرمانی چمپیونزلیگ دوباره به مونیخ بیاید. ولی مشکل اینجاست شرایط قرارداد مربی بایرن برای بعد از ژوئن 2016 روشن نیست و برای همه دست‌اندرکاران تبدیل به یک معما شده است. بهتر است هر چه زودتر تکلیف مشخص شود. این ابهام بدترین چیز برای همه است، از بازیکنان گرفته تا خود مربی. شفافیت برای همه لازم است."
وی درمورد شواین‌اشتایگر هم گفت:" از دوره دو سال و نیمه‌ای که بایرن را رهبری کردم باستین را به خوبی می‌شناسم. من بودم به او پیشنهاد می‌کردم تابستان همین امسال رفتن به یک تیم خارجی را امتحان کند. لیگ برتر انگلستان و تیم منچستریونایتد مورد بسیار خوبی است، چونکه باستین آنجا با یک فضای جدید متفاوت روبرو خواهد شد و این می‌تواند در او انگیزه تازه‌ای ایجاد کند، مخصوصا که در آستانه جام ملت‌های اروپا 2016 قرار داریم. ولی اول و آخر همه چیز به رابطه بین او و پپ گواردیولا برمی‌گردد و اینکه آیا بایرنی‌ها اجازه می‌دهند او یک سال پیش از پایان قراردادش این تیم را ترک کند یا خیر."
وی با اظهار تردید درمورد آمدن کاستا به مونیخ افزود:" اینکه یک بازیکنی را بیاوری که قبلا در اوکراین بازی می‌کرده ریسک بزرگی است. از این رو من فکر می‌کنم کاستا به یک سال زمان نیاز دارد تا خودش را به حد و اندازه‌های بایرن برساند. نمی‌توان همین اول انتظار خاصی از این بازیکن داشت."

دیدگاه‌ها