کد خبر : 1252444 | 24 تیر 1394 ساعت 13:18 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون تیروکمان:

امید زیادی به کسب مدال جهانی داریم

رییس فدراسیون تیروکمان در رابطه با وضعیت تیم‌های ریکرو و کامپوند اعزامی به مسابقه‌های جهانی دانمارک گفت: در هر دو تیم امید به کسب مدال داریم.

امید زیادی به کسب مدال جهانی داریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا محمدعلی شجاعی در ارزیابی از وضعیت تیم‌های ریکرو و کامپوند پیش از اعزام به مسابقه‌های جهانی دانمارک اظهار کرد: با توجه به نتایج خوبی که در مسابقه‌های جام جهانی چین در رشته کامپوند کسب کردیم و توانستیم پس از 4 سال نایب قهرمان شویم این انتظار از کمانداران کامپوند وجود دارد که در مسابقه‌های جهانی دانمارک به سمت سکو پیش بروند. البته با برنامه‌های خوبی که احمدی سرمربی این تیم داشت، مطمئنم در دانمارک به نتایج بسیار خوبی دست پیدا خواهیم کرد و شرایطمان نزدیک به مدال است.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید در مسابقه‌های جهانی دانمارک در بخش انفرادی عملکرد موفقی رقم بخورد یا تیمی، گفت: اگر حادثه‌ای رخ ندهد، ما در هر دو بخش امید به کسب مدال داریم.

شجاعی همچنین در رابطه با وضعیت ریکرو گفت: مسابقه‌های جهانی دانمارک چون اولین مرحله کسب سهمیه المپیک ریو است، یقینا تمام تیم‌ها با آمادگی بالا در این تورنمنت شرکت خواهند کرد تا تیرشان به خطا نرود و بتوانند سهمیه‌ها را در بخش انفرادی و تیمی درو کنند. بنابراین در دانمارک کار سختی پیش رو خواهیم داشت و کسب سهمیه به راحتی امکانپذیر نیست.

وی افزود: با افزایش رکوردی که از 3 مرحله مسابقه‌های جام جهانی تایلند، ترکیه و چین داشتیم، کمانداران زن و مرد ریکرو ما حرکت رو به رشدی دارند که در صورت ثابت بودن رکورد آن‌ها امیدوارم در 3 مرحله مسابقه‌های کسب سهمیه یعنی مسابقه‌های جهانی دانمارک، مسابقه‌های آسیایی تایلند و مسابقه‌های جهانی ترکیه در سال 2016 بتوانیم تمام سهمیه‌ها را کسب کنیم.

رییس فدراسیون تیروکمان خاطرنشان کرد: در المپیک لندن ما تنها موفق به کسب 2 سهمیه انفرادی شدیم، اما در المپیک ریو امیدواریم بتوانیم سهمیه تیمی را کسب نماییم تا با تیم کامل در مسابقه‌ها شرکت کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا هنوز هم امیدی به کسب مدال ریکرو در المپیک ریو ندارید، افزود: سیاست‌گذاری‌ ما برای المپیک ریو تنها کسب سهمیه است و بعید می‌دانم که شرایط‌مان به گونه‌ای باشد که به سمت مدال حرکت کنیم. هدف‌گذاری اصلی ما برای المپیک 2020 است و یقین دارم بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در این المپیک روی سکو قرار خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها