کد خبر : 1255205 | 05 مرداد 1394 ساعت 16:13 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران تیم باید سنجیده تر عمل کنند

میناوند: از برانکو قهرمانی می‌خواهیم

هافبک چپ پای سابق سرخپوشان می گوید نقدهای بسیاری به وضعیت مدیریتی تیم پرسپولیس دارم اما با شروع لیگ باید به حمایت تیم مان بپردازیم تا به جایگاه واقعی اش برسد.

میناوند: از برانکو قهرمانی می‌خواهیم
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند در رابطه با شرایط این روزهای پرسپولیس و جام ستاره ها و تیم 98 گفت:

هواداران بهترین قسمت لیگ هستند

با تمام اتفاقاتی که افتاد استارت لیگ زده می شود و هواداران منتظر گرم شدن تنور مسابقات لیگ هستند، هواداران می خواهند تیم نتیجه بگیرد، امید هواداران همیشه جالب ترین و قشنگ ترین قسمت مسابقات است، هوادارانی که می خواهند تیم شان با هرمربی و هربازیکنی نتیجه بگیرد.

من خیلی مواقع از تیم انتقاد کردم چون خودم را یک هوادار می دانم و فکر می کنم انتقادات یک هوادار به جاست، اصولا فقط برای یک هوادار هیچ چیزی جزء نام پرسپولیس مهم نیست.

باید آرامش به تیم برگردد

در یکی دو روز آینده سر تمرینات تیم می روم، فارغ از این موضوع که با ساختار باشگاه موافق نیستم، دلم می خواد آرامش به تیم برگردد و همه چیز آرام آرام درست شود و هواداران از تیم حمایت کنند و در نهایت پرسپولیس به جایگاه واقعی اش برگردد. درست است انتقاد زیادی در حوزه مدیریتی از این تیم دارم اما حمایت از پرسپولیس برای من و هواداران این تیم ابدی است. ما می توانیم با حمایت های مان تا حدود زیادی آرامش را به تیم بدهیم.

ساختار باید درست شود

ساختار تیم هم باید درست شود، بعضی از مسائل کاملا پیش پا افتاده است و با یک برنامه ریزی می توان انجام شان داد، مثلا من شنیدم پیراهن های اصلی تیم از هفته سوم آماده می شود، خب! این نکته بسیار عجیبی است، ما اگر ادعا می کنیم قراردادهای مان را بر اساس متد انگلیسی تنظیم می کنیم دیگر این مسائل پیش پا افتاده را که باید رعایت کنیم. همه جای دنیا، معرفی پیراهن دارند اما اینجا تازه هفته سوم پیراهن می رسد.

یا مثلا می بینیم که بازیکنی مستعدی مانند عباس زاده را نمی خواهند اما رضایتنامه اش را نمی دهند و بعد می آیند می گویند ما این بازیکن را می خواهیم. اگر قرار است به این بازیکن بازی نرسد چرا استعداد او باید تلف این بی برنامگی ها شود؟

قرعه پرسپولیس خوب است

برخلاف نظر خیلی ها من می گویم قرعه پرسپولیس خیلی هم خوب است، به این دلیل که چند هفته طول می کشد تا تیم ها بتوانند به هماهنگی کامل برسند. تیم هایی مانند فولاد و سپاهان وقتی جامی افتند بازی کردن با آنها سخت تر است، بنابراین با توجه به شرایطی که هست بازی با تیم هایی که مدعی هستند در ابتدای لیگ بهتر است.

برانکو به روزهای سخت فکر می کند

در یارگیری پرسپولیس عملکرد خوبی داشت، رضائیان و احمدزاده و کامیابی نیا بازیکنان خوب و کارآمدی بودند که جذب سرخ پوشان شدند، البته پرسپولیس باید در هر پست دو بازیکن خوب داشته باشند تا بتوانند موفق عمل کنند و با توجه به شناختی که من از برانکو دارم می دانم که تمرکز بالایی دارد و از الان به روزهای سخت فکر می کند، بنابراین با توجه به شناختی که از او دارم می توانم بگویم عجیب نیست اگر از برانکو قهرمانی بخواهیم.

مدیران باید سنجیده تر عمل کنند

امیدوارم هرچه زودتر این باشگاه ها حرفه ای شوند و آقایان کمی سنجیده تر عمل می کردند. به طور مثال در همین فصل یارگیری و در همین قسمت چپ ببینید چه بلبشویی بود؟ آقایان هر روز از یک بازیکن ایرانی و یا خارجی نام می بردند، یک روز حاج صفی، یک روز جماعتی، یک روز ضرغام اسماعیل و ...، خب چرا باید اینگونه باشد، چرا هر روز از یک نفر نام می برند و چقدر روی اسامی مانند ضرغام مانور می دادند، فکر می کنم اگر چند روزی زمان نقل و انتقالات ادامه می یافت آقایان صحبت از روبرتو کارلوس هم به میان می آوردند.

تیم 98 با قدرت، قهرمان شد

بازی های خوبی در جام ستاره ها داشتیم، البته با توجه به استقبالی که مردم داشتند، می توان گفت پژمان جمشیدی برای برگزاری مسابقات تنها بود، امکان اینکه از جاهای دیگر کمک شود که متاسفانه نشد، تیم 98 در این دوره از مسابقات بسیار قدرتمند بود و با اضافه کردن چند بازیکن مانند نیکبخت واحدی و نوازی و مومن زاده توانست با قدرت به عنوان قهرمانی برسد.

نود و هشتی ها سر و سامان گرفتند

خدا را شکر توانستیم برای تیم اسپانسر نیز جذب کنیم، کارخانه تولید مواد غذایی آمارانت از به بعد حامی تیم ما خواهد بود و آقای بهزاد محمدی، مدیرعامل این تیم به ما لطف زیادی داشت و اخیرا نیز مراسم معارفه اسپانسر این تیم را داشتیم که فقط در آن جای دو تن از بازیکنان مان علی دایی و رضا شاهرودی خالی بود.

البته ناگفته نماند که باید از زحمات حبیب کاشانی نیز تشکر کنم، هرجایی که ما به مشکل خودیم ایشان به داد ما رسیده است و بسیار کمک کرده است. ما تاکنون چندین دعوت نامه از کشورهای مختلف داشتیم تا برای انجام مسابقاتی دوستانه، به آن کشورها برویم اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

دیدگاه‌ها