کد خبر : 1255241 | 05 مرداد 1394 ساعت 17:40 | 30K بازدید | 4 دیدگاه

پرسپولیس مودب و منطقی است

خوردبین: ما خیلی عالی هستیم

سرپرست پرسپولیس از تیم امسال قرمزپوشان به شدت راضی است .

خوردبین:  ما خیلی عالی هستیم
محمود خوردبین از روندی که طی آن پرسپولیس بسته و آماده شده، چنان خوشحال بود که نمی‌ توانست این شادی را در مصاحبه با "ورزش سه" مخفی کند. او برای ابراز شادمانی خود از کلماتی استفاده می‌ کرد که کمتر شنیده بودیم.

جوانان با تجربه

ما بازیکنانی را جذب کرده ایم که از لحاظ فنی بسیار خوب و از لحاظ سنی مناسب هستند. این ها وجودشان من را شاد می‌ کند. همین بازیکنان جدید را ببینید، رامین رضاییان 24 سال داشت و یک تنه راه‌آهن را می‌ چرخاند. احمد نوراللهی زیر 23 سال است و امسال برای ما بازی هایی می‌ کند که نظیرش را ندیده اید. مهدی طارمی با این همه خوبی و قدرت فقط 22 سال دارد. اصلا همین ایمان صادقی که تازه گرفته ایم 23 سال دارد. این بازیکنان هم عالی هستند، هم جوان و هم باتجربه. این ترکیب منطقی ترین پرسپولیسی است که در 10 سال گذشته داشته ایم.

بازیکنی که همه را مبهوت می‌ کند

این کمال کامیابی‌نیا را ببینید، بازیکنی است که 26 سال بیشتر ندارد اما نمی‌ دانید که این بچه چقدر با شخصیت و باادب است. خیلی از زحمات پارسال تیم نفت را او می‌ کشید و کمتر به چشم می‌ آمد بخش عمده ای از موفقیت های نفت پارسال گردن همین کامیابی‌نیا بود. امسال از او چیزهای بسیاری می‌ شنویم.

باادب ترین تیم پرسپولیس

تیم امسال یکی از باادب ترین تیم هایی است که ما در تاریخ داشته ایم. امسال برخلاف سال های گذشته در بین خودمان بازیکن بی ادب نداریم. بازیکن را تعویض می‌ کردیم، اعتراض می‌ کرد. بازیکن را کنار می‌ گذاشتیم، یک سر می‌ رفت رختکن. در تمرین جرأت نداشتیم یک بازیکن را یک دور دور زمین به عنوان جریمه بچرخانیم ضمن اینکه امسال مربی ما یعنی برانکو یک مربی با شخصیت، محترم و باکلاس است و این احترام و شخصیت را به تیم منتقل کرده است. من خودم به نوبه خودم از کسانی که در راه بسته شدن این پرسپولیس کمک کرده اند، تشکر می‌ کنم.

آرامش برای قهرمانی

مهمترین چیزی که درباره این پرسپولیس به ذهنم می‌ رسد، اینکه آرامش بر این تیم حاکم شده است. حالا ما تقریبا همه چیز داریم و با این چیزهایی که داریم برای قهرمانی حرکت می‌ کنیم. من در سال های گذشته می‌ گفتم که امیدوارم تیم نتیجه بگیرد اما امسال می‌ گویم که با سرعت خودمان را در قواره قهرمانی مطرح می‌ کنیم و با خواست خدا از خجالت هوادارانی در می‌آییم که چند سال است از عملکرد پرسپولیس راضی نیستند. به امید خدا به جایی می‌ رسیم که هواداران خوبمان از ما انتظار دارند.

دیدگاه‌ها