کد خبر : 1255755 | 07 مرداد 1394 ساعت 22:20 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

احساس می‌ کردم باشگاه من را حمایت نمی‌ کند

عابدینی:عاشق تراکتورسازی بودم و هستم

فریدن عابدینی که فصل گذشته در تراکتورسازی دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد، همچنان نامش در لیست تونی اولیویرا قرار دارد، او از چند هفته دیگر به جمع سرخپوشان تبریز اضافه می‌ شود.

عابدینی:عاشق تراکتورسازی بودم و هستم
به گزارش "ورزش سه"، عابدینی در مورد شرایطش گفت: 4 ماه و نیم از جراحی پایم می‌ گذرد، 2 هفته ای می‌ شود که دویدن را شروع کرده ام و الان هم مشغول فیزیوتراپی هستم.

او در مورد خواسته تونی مبنی بر اینکه دستور داده نام او از لیست تراکتورسازی خارج نکنند ادامه داد: اول از همه تشکر می‌ کنم از آقای تونی و آقای عباسی که پشت بازیکنشان درآمدند و من را حمایت کردند. من هم که سال قبل به تراکتورسازی آمدم از جان مایه گذاشتم و قرارداد سفید امضا کردم زیرا تبریز شهر خودم است، من مردمان اینجا را دوست دارم اما به اصرار آقای عباسی مبلغی در قراردادم نوشته شد تا قراردادم خالی نباشد و بتوان آن را ثبت کرد. عاشق تراکتورسازی بودم و هستم اما متاسفانه مصدومیت بی موقع نگذاشت پارسال خیلی در خدمت این تیم باشم. خدا را شکر الان وضعیتم بهتر است.

وقتی از این بازیکن سوال شد چه زمانی می‌ تواند برای تراکتورسازی به میدان برود پاسخ داد: اگر خدا بخواهد از هفته پنجم، ششم می‌ توانم بازی کنم. احتمالا در شهریورماه به خاطر اردوی تیم‌ملی چند روزی لیگ تعطیل شود و این مساله به من کمک می‌ کند تا زودتر به شرایط بازی کردن برسم. به هر حال مصدومیت قسمت هر بازیکنی است و اصلا در این مدت روحیه خود را نباخته ام و فقط مدتی ناراحت شده بودم به خاطر اینکه احساس می‌ کردم باشگاه من را حمایت نمی‌ کند اما بعدا فهمیدم که اشتباه متوجه شدم و همه معرفت گذاشتند.

عابدینی در پایان در مورد حال و هوای تراکتورسازی و اینکه فکر می‌ کند در تراکتور مدل جدید به او بازی می‌ رسد یا خیر افزود: تراکتور امسال تیم خوبی بسته است و بازیکنان بسیار خوبی چه داخلی و چه خارجی که به تیم ما آمده اند که بابتش باید از آقای عباسی تشکر کرد. سربازهایی هم که به تراکتورسازی آمده اند، همگی بازیکنان تراز اول لیگ هستند و خدا را شکر ما بازیکنان جوانی داریم و میانگین سنی تیم پایین است. من کاری ندارم که در پست من ترافیک است یا خیر. وظیفه من این است که خودم را ثابت کنم و مهم موفقیت تیم است. یک اخلاق تونی را خیلی دوست دارم و آن هم رک گویی او است. تونی آدمی است که اگر به کسی اعتقاد نداشته باشد، به او خیلی صادقانه می‌ گوید. اما خدا را شکر به من اعتقاد دارد و می‌ داند که من دچار بدشانسی شده ام. خوشحالم که با تونی کار می‌ کنم.

دیدگاه‌ها