کد خبر : 1255786 | 07 مرداد 1394 ساعت 14:49 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

غلامی:آمده ام بازی در اهواز را تجربه کنم

محمد غلامی که در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات به استقلال اهواز پیوست، به گفته خودش دوست داشت بازی در یک تیم اهوازی را تجربه کند.

غلامی:آمده ام بازی در اهواز را تجربه کنم
به گزارش "ورزش سه"، غلامی در این رابطه گفت: من بازیکن آزاد بودم با وجود پیشنهاد از تیم های صبا، گسترش فولاد، پدیده و چند تیم دیگر دوست داشتم به استقلال اهواز بیایم زیرا تا به حال بازی در یک تیم اهوازی را تجربه نکرده بودم و به خواسته خودم به این تیم آمدم.

او در مورد جدایی اش از پیکان ادامه داد: قرارداد من مشروط بود و قبل از آمدنم به استقلال اهواز با آقای مرزبان مشورت کردم او به من گفت محمد به جایی برو که پیشرفتت کمک کند و تو هم نیز به تیمت کمک کنی. قسمت نبود در پیکان بازی کنم ولی واقعا از مسوولین این تیم که همه جوره با من راه آمدند و همچنین از آقای مرزبان تشکر ویژه می‌ کنم.
این بازیکن در پایان در مورد بازی با صبا در هفته ابتدایی لیگ‌برتر افزود: با آمدن علی دایی به تیم صبا این تیم شکل و شمایل تازه ای به خود گرفته و آنها قطعا می‌ آیند تا لیگ را با قدرت شروع کنند اما ما هم می‌ خواهیم گام اول را محکم برداریم. کمی دیر کارمان را شروع کردیم اما با تلاش و انگیزه ای که بچه دارند، مطمئنا به هدف دلخواهمان می‌ رسیم.

دیدگاه‌ها